Az én kis BÖMBÖL?M
Szöveges ítélet
Sokáig kellett keresni a megfelel? állapotú autót, és ez sem volt kompromisszum mentes. Coupe sérülésmentesen állítólag olyan ritka mint egy 30 éves sz?z kurv@. A sérülésmentes ez esetben annyit jelent frissen lakatolva fényezve. Mióta nálam van nem érte újabb sérülés, az el?z?ek szerencsére szakszer?en lettek javítva. Vétel el?tt mindenképpen meg kell nézetni egy megbízható szerel?vel, és egy karosszériással is.
6 henger, igen jellegzetes hangja van, ha valahova megyek nem kell becsengetnem a kapunál, mert hallják hogy megjöttem és már nyitják is, így ki sem kell szállnom. Az ereje attól függ mihez képest nézem. Átlag autóhoz képest brutális, de mondjuk egy M3-hoz képest gyenge. Így tapasztalatból annyit tudok, hogy jó lenne ha alacsony fordulaton is jól húzna, nem csak 4000 felett. Ott viszont hihetetlen er? érkezik. Észnél kell lenni, hogy gyorsan váltson az ember, mert úgy meglódul, mintha még egy motort kapcsolnék be az eddigi mellé. Ha nem figyelsz már le is szabályoz.
Nagyon csajozós autó, és voltaképpen minden korosztálynak bejön. A testvérem 5 éves lánya (nem vagyok pedó) még akkor is beül mellém ha csak kiparkolok, az "anyósjelölt" is szintén oda van érte. Még az autókhoz teljesen analfabéta csajok is megkérdezik az els? pár perc alatt milyen autóban ülnek, és ez mit jelent, meg mi az a 325 stb. Mire kiszállnak már vágják a témát.
Ha egy csaj miniben ül be nyáron a fekete b?rülésre, pár perc alatt észrevétlenül hozzáragad a combja, na ilyenkor kell országúton el?zés közben 100-nál bedobni 3-ba, parketta-nyomatékcsúcs, és a csaj visít a fájdalomtól mert leszakad a combja :)
Az ember így kiélheti rejtett perverzióit és úgy tesz mintha véletlen lenne, közben lehet elégedetten vigyorogni.
Az ajtóval vigyázni kell, mert nincs keret az ablak körül. Dögösen néz ki, imádom de van pár hátrány: valamiért az összes n?nem? lény az üvegnél fogva csapja be az ajtót, nem értem miért. Illetve a m?körmös lányok körmét általában leszedi a kilincs, így ha lovagiasan kinyitjuk és becsukjuk nekik az ajtót az már egy jó pont, és az üveget is körmöt is megkíméljük.
A beszállás közben az üveg tetejébe kapaszkodó és ilyen technikával az ülésbe ereszked? nagymamáról sem szabad megfeledkezni. Célszer? ha az anyósülésnél le eresztjük az ablakot ha ilyen lények közül ül be valaki az ülésre.
Vizes, nyálkás úton vigyázni kell, hóban csak téli gumival, de akkor is óvatosan. Nem egy téli autó, az ültetés miatt inkább hótoló télen, és a széles kerekek nem tudják kinyomni a havat maguk alól, így a téli gumi télleg nem vicc.
Megéri kibekkelni a telet és óvatosan türelmesen használni, mert egy esetleges káresemény komoly összegeket emészt fel. Nyáron királyi érzés.
Jó ha van tet?ablak, bár ez behúzott állapotban zörög, de kényelmi szempontból is praktikus, f?leg azoknak akik a hátsó ülést nem rendeltetési céljára használják. Ilyenkor ki lehet bújni rajta, és kinyújtani az elgémberedett izmokat.
Végül pár száraz tény:
2500ccm 192LE 1300Kg
A kötelez? B7-ben negyedévente 21000 Ft.
Fogyasztás 10-12. Ha csak város és kinyomod a szemét akár 14,5 is lehet ennél még nem jött ki több. Autópálya 140-nél 9L.
Pályán 160 utazóban nagyon kellemes a világ végére is elmenne. Végsebesség 235Km/h.
Érezhet?en nem szereti a városi tötymörgést.
Szerintem egy élményautó, olyan embereknek ajánlom akik nem sajnálják rá a pénzt és a csajozás mellett az autózás is legalább akkora szórakozás számukra.
Hibalista
- Vétel után a szokásos dolgok: az összes olaj cseréje, féktércsa, fékbetét, gyújtógyertya, szíjak, kormányszervó felújítás, fékmunkahenger csere, +egy két apróság, valamit két új 225/45R17" gumi így összesen kb. 250000-ben állt meg az els? szervíz.
-
- Azóta nem kellett az utóbbi egy évben semmit rákölteni, semmi nem ment tönkre. Most jön a következ? szervíz. El?reláthatólag fuóm?vel lesz gond, legéncsillapítók elöl, és ismét az olajcsere ami nem kevésbe kerül, lévén jó olaj kell bele és ha jól tudom 7,5 liter.
-
Ide hordtam szervizbe
Muha Mihály a címet nem tudom de oda találok :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | BMW 330 ci (e46) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
