A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 323i Cabrio 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Amit megsporolsz a szolin, elkoltheted futomure.....

Szöveges ítélet

Stabil parkapcsolatom veget eresevel, a romokban hevero lelkem es darabokra tort szivem gyogyitasara 2010 tavaszan elhataroztam, nekem egy kabrio kell.
A nevezesi lista a kovetkezo autokbol allt, BMW E36 Cabrio, Saab 9-3 Cabrio, Audi 80 Cabrio. Nem nehez kitalalni, melyik nyert, megpedig rovid idon belul ratalaltam egy BMW 323i Cabriora. Elotte soha nem volt BMW-m, bar surun vezettem egy 525i-t. Ami megfogott az autoban, az a gyonyoru, harmonikus kabrioforma, ahogy laposan, szelesen terpeszkedik, igazi tepsive teve az autot. Nincs pukli, sem nagy, zsiros segg-resze, szep, letisztult, BMW-s formaja van. A szep forma annak is koszonheto, hogy ez az auto egy jol karbantartott( szervizkonyves, szamlakkal igazolt javitasokkal), toresmentes peldany.

Az autoban 112.000 merfold volt megvetelkor (ez 179.000 km), ez nem szamit elrettentonek itt Angliaban, meg kulonben is allapotot vettem. Ami teljesen gyari allapotot jelent jelen esetben, csak az ilyen johetett szoba. Az auto egy eleg szegenyes felszereltsegu (nem is ertem, hogy egy BMW kabrio hogyan lehetett ilyen fapad '98-ban) modell, 1 db legzsakkal, elektromos ablakokkal es tukorrel, valamint ABS es ASR-rel. Klima, elektromos teto, borbelso nincs benne. Van viszont egy golyoallo M52B25 sorhatos eromu 170 LE-vel, ami feledteti az extrahianyt. Ez a motor egy fogyasztasban es teljesitmenyben is visszafogott 2,5 literes, karakterisztikaja jol illik a nyugodt kabriozashoz, vagy kruzolashoz. Viszont egy 2,8-as jobban elbanik a nehez kasztnival, ez latszik a fogyasztason.

Az auto par honap elteltevel kapott 4 db 17-es Alpina kereket, a gyari 15"-os BMW felnik helyett, amik megmaradtak teli kerekeknek. A "tuning" ennyiben ki is merult, nem is terveztem "csinositani", gyarilag csinos.

A megtett majd' 50.000 kilometer alatt csereltem kerekcsapagyat, amibol az egyik egy Magyarorszagrol valo visszajovetel soran ment tonkre, szerencsere meg atertem a szigetre, itt csereltek csillagaszati aron (kb. 70.000 FT). Szinten ekkor ment tonkre a vizpumpa, ami ezeknek a motoroknak a gyenge pontja, megusztuk hengerfejezes nelkul. A hibalista megtalalhato lejjebb, nem is irnam le megegyszer, diohejban annyi, hogy a futomuvere nagyon igenyes az auto, pedig itt aranylag jok is az utak. A 2 ev egyutteles soran gyakorlatilag az igenyelt nagyobb figyelmet es gyakoribb penztarca nyitogatast. Fogyasztasa nem elrettento, tobbszor megjartam vele a Mo.-UK tavot, fogyasztasa 8-8,5 liter korul alakult, varosban 10-12 nyaron, telen 14 korul. Persze legyunk tisztaban vele, hogy ez egy majd' 1500 kilos vas. Az auto nagyon kenyelmes, konnyen kezelheto, szerencsere a kormany nincs tulszervositva, erzed az autot, vezeted, nem csak utas vagy benne. A hatulja meg bekapcsolt kiporgesgatloval is megindithato vizes feluleten, egyebkent kiszamithatoan viselkedik. Komfort tekinteteben egyeduli hatrany a nagy szelzaj autopalya temponal, erre megoldas lehet egy kemenyteto.

Egyebkent szeretem, imadom, nagyon jo erzes nyaron kabriozni, es lehengerlo a sor6 hangja, valamint az az erzes, ahogy az auto korulvesz, szinte eggye valsz a technikaval. A karosszeria formajarol nem is beszelek, nekem nagyon bejon, mondjuk nalam a 70-es 80-as 90-es ev eleji autok a favoritok. Mai napig visszanezek ra a parkoloban, es meg mindig percekig tudom nezegetni kulonbozo szogekbol, persze ezert mindenki hulyenek nez. :-)
Sajnos most is van egy kulonos nyekergo hang az elso futomu felol, aminek okat meg mindig nem tudtuk kideriteni. Valamint a motorhazteto elkezdett rohadni, ez lesz cserelve, mihelyst talalok megfelelot. Egyebkent a viszonylagos nagy futasteljesitmeny miatt nem csodalkozom, hogy ennyi minden csereerett rajta.

Osszefoglalva nagyon jo auto, bele lehet szeretni rendesen, viszont fenntartasahoz elegendo plusz penz kell, mellette nem igazan lehet gyujteni. Ez a fo ok, amiert tavasszal eladosorba kerul, atadva a helyet egy kevesbe szervizigenyes, nem presztizsautonak. Viszont a jovoben tervezek egyet hosszutavra, hetvegi autonak, meglatjuk!

2015.07.05.

Az auto meg mindig megvan persze, immaron 5 eve. Majdnem 187.000 merfold (kozel 300.000 km) van benne, az elmult 75.000 merfold alatt a felsorolt alkatreszeket kellett cserelni, valamint 10.000 merfoldente olaj, szurok csereje, meg neha gyertya is. Fogyasztas tartosan 12 L varosban, 7,3-8,5 orszaguton, palyan, persze nyaron. A bode egyre tobb helyen rozsdasodik, szelmalomharc. ;-) Ja, a hatso muanyag ablak elszakadt, megrendeltem az ujat. Aztan cserehez keszulodes kozben kiderult, hogy ezen valami utangyartott teto van, amibe bele van varrva az ablak. Ellentetben a gyari tetonel, ami zipzaras. Igy kapott egy ujszeru tetot, hibatlan belso karpittal, ebbe kerult bele az uj szelvedo. Azt mondanom sem kell, hogy 4 honapig kerestem, mire esszeru tavolsagban talaltam egy szakadasmentes, zipzaras, manual, vagy felautomata tetot (az automata nem jo erre, mert annak nincs nyitokallantyu elol).

Hibalista

- -ABS szenzor - -2 hatso kerekcsapagy - -vizpumpa - -hutoventillator viszkokapcsolo - -kormanyban levo legzsakcsatlakozo - -ablakmoso szivattyu - -bal hatso rugotores, ezzel egyutt a jobb is cserelve lett - -bal elso lengokar gombcsuklokkal, stabilizator osszekoto mindket oldalon - -belso tetokarpit leszakadt, otthon javitottam javitokeszlettel - -elso lampak parasodnak, de mukodnek - -kopo alkatreszek, foleg szilentek - - 2015.07.05. - - Eddig a felsoroltakon kivul kerte meg: - - -kormanymu - -megegy vizpumpa + termosztat - -motorhazteto - -fektarcsa elol+ betet persze - -valtogomb ujraborozes - -elso fekdugattyuk felujitasa - -tetocsere - -muanyag bizbaszok, csetreszek - - Amit nem kert, de kapott: - - -allithato futomu - -BBS RC041/042, elol 7.5J, hatul 8.5J - -US index-helyzetjelzo

Ide hordtam szervizbe

sokat kiprobaltam

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Aron autoszerviz Bristol, UKEgy jo komam, aki prima autoszerelo :-)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 179000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Leaf - cegauto
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)