A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 318i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szerethető huszonéves'

Szöveges ítélet

Az elején nem foglalkoztam a típushibákkal, majd később.
Nem egy szarnak rohadó típus, viszont a következő helyeken szinte biztosan eléri mindet. Küszöb, peremek, első sárvédő ívek, ajtók aljai, és a taposó lemezek.
Mivel családban van kasztnis, kijavítgattuk, lefestettük, most szerkezetileg ép.
Jöttek a fékek-futómű, és a többi. Első fékben az előző gazda szerint van cirka 30 ezer km, de a tárcsának kb 1mm válla volt, így az marad, hátra kapott újat.
Magyar utaknak köszönhetően az első futómű elég hamar képes megadni magát, de összességében ha jól választjuk a boltot, akkor 30 ezer forintból újat varázsolhatunk alá (zsu.hu).
Külseje tetszetős, megspékeltem egy utángyártott projektoros lámpával az autót, és CCFL angel eyes karikákkal.
Csinos lett.
A beltér...
Sajnos elég sok 36-ot végignéztem, képesek csúnyán lelakni a belteret.
Leggyakoribb hibák, középbox lötyög, váltókulissza elkopik és ezért lötyög a váltókar, ülések szakadtak, tetőkárpit és ajtókárpit anyaga lobog.
Szerencsére meg tudtam oldani magamnak a kárpitozást is, én full fekete belteret alkottam, számomra nagyon adja :)
Utólag került beépítésre egy 2zónás digitklíma, 18 gombos nagy board.
Tervben van még egy tempomat.
Teljesítmény, számomra erősebb egy 1.8 vectránál, főleg télen lehet jókat mókázni.
Nekem elég, kiszolgálja minden igényemet, nem bántam meg hogy erre esett a választás.
300.000 km-nél volt egy kisebb motorgenerál, hengereket hónoltattam, új gyűrűk, hajtókar és főtengely nyugvócsapágysor, új tömítések, szelepek becsiszolva, szelepszár szimmeringek, kuplungtárcsa és kinyomócsapágy stb.
Olcsón szervizelhető, főleg ha megtalálod álmaid boltját :)

Összességében ajánlom, olcsó, olcsón fenntartható, nagyon jó tanuló autó, de tanulási szándékkal csak is a 4 hengereseket ajánlom (316, 318, 318tds), a 6 hengeresek már gyakorlottabb emberek kezébe való (esős úton könnyen megindul a popsi).

Hibalista

- -Üzemanyagszivattyú (bontottan 5ezer ft) - -Első lengőkarok (14/2db) - -Stabilizátorok (2500) - -Hátsó lengéscsillapító (8ezer/pár) - -Hátsó fék (15ezer, 2tárcsa, 4betét, 4kézifék betét) - -Hardy tárcsa, köszönhető a sok gumifüstölésnek (5ezer ft újonnan)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 278900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A4 1.6i 97' Következő autója? e46 320i-325i
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)