A szerethető huszonéves'
Szöveges ítélet
Az elején nem foglalkoztam a típushibákkal, majd később.
Nem egy szarnak rohadó típus, viszont a következő helyeken szinte biztosan eléri mindet. Küszöb, peremek, első sárvédő ívek, ajtók aljai, és a taposó lemezek.
Mivel családban van kasztnis, kijavítgattuk, lefestettük, most szerkezetileg ép.
Jöttek a fékek-futómű, és a többi. Első fékben az előző gazda szerint van cirka 30 ezer km, de a tárcsának kb 1mm válla volt, így az marad, hátra kapott újat.
Magyar utaknak köszönhetően az első futómű elég hamar képes megadni magát, de összességében ha jól választjuk a boltot, akkor 30 ezer forintból újat varázsolhatunk alá (zsu.hu).
Külseje tetszetős, megspékeltem egy utángyártott projektoros lámpával az autót, és CCFL angel eyes karikákkal.
Csinos lett.
A beltér...
Sajnos elég sok 36-ot végignéztem, képesek csúnyán lelakni a belteret.
Leggyakoribb hibák, középbox lötyög, váltókulissza elkopik és ezért lötyög a váltókar, ülések szakadtak, tetőkárpit és ajtókárpit anyaga lobog.
Szerencsére meg tudtam oldani magamnak a kárpitozást is, én full fekete belteret alkottam, számomra nagyon adja :)
Utólag került beépítésre egy 2zónás digitklíma, 18 gombos nagy board.
Tervben van még egy tempomat.
Teljesítmény, számomra erősebb egy 1.8 vectránál, főleg télen lehet jókat mókázni.
Nekem elég, kiszolgálja minden igényemet, nem bántam meg hogy erre esett a választás.
300.000 km-nél volt egy kisebb motorgenerál, hengereket hónoltattam, új gyűrűk, hajtókar és főtengely nyugvócsapágysor, új tömítések, szelepek becsiszolva, szelepszár szimmeringek, kuplungtárcsa és kinyomócsapágy stb.
Olcsón szervizelhető, főleg ha megtalálod álmaid boltját :)
Összességében ajánlom, olcsó, olcsón fenntartható, nagyon jó tanuló autó, de tanulási szándékkal csak is a 4 hengereseket ajánlom (316, 318, 318tds), a 6 hengeresek már gyakorlottabb emberek kezébe való (esős úton könnyen megindul a popsi).
Hibalista
- -Üzemanyagszivattyú (bontottan 5ezer ft) - -Első lengőkarok (14/2db) - -Stabilizátorok (2500) - -Hátsó lengéscsillapító (8ezer/pár) - -Hátsó fék (15ezer, 2tárcsa, 4betét, 4kézifék betét) - -Hardy tárcsa, köszönhető a sok gumifüstölésnek (5ezer ft újonnan)
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szereltem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 278900 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A4 1.6i 97' | Következő autója? | e46 320i-325i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
