A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 318tds 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A remény hal meg utoljára

Szöveges ítélet

Az autó vásárlása ´családi autó´ project néven futott, én 18 éves vagyok, anyumnak nincs jogsija, apum meg 3-4-5 hetente van itthon egy 7végére, szóval ennyit a családi autóról, enyém a vas.:)
Miután megvettük az autót, majdnem tele sikerült vágni a tankot és az egész éjszakát furikázással szerettem volna tölteni, de egyik pillanatról a másikra, rotty a motor tartó bakoknak. Itt rögtön ugrott a munka díjjal együtt cirka 30 ropi.
Ez a probléma egy 7en belül orvosolva is lett, És ahogy elkezdtem használni egy 10km-es emelkedőn sem tudtam felmenni, mert a hütővíz eltűnt valahova és forrni kezdett a motor...:S
HENGERFEJES lett:S:(
Több sem kellett, hívtuk is a kereskedőt, vissza vittük az autót, hogy vigyék el megcsináltatni, ők tudtak egy remek BMW szerelőt, ő orvosolta a problémát. Néhány napon belül hívott, hogy kész az autó, már mentem is érte. Cirka 100.000 volt neki ez a mutatvány.
De itt még nem ért véget a történet, ahol csak megálltam vele, gázolaj foltok jelentek meg az autó alatt, és hát itt a tél ha még a hó nem is esett le, de azért nagy hidegek már elő fordulnak, és reggel csak tolásra indult a járgány, levegős volt a rendszer.
Fogtam a telefont és hívtam a kereskedőt, elmentem hozzá, ő pedig rögtön küldött is a szerelőhöz.
A legbelső porlasztó szórta szét a gázolajat, Ki lett cserélve negyed óra alatt. 20.000, de a kereskedő állta.
Irány haza, másnap reggel csak ott van folt az autó alatt.
Ismét irány a kereskedő aztán pedig a szerelő, és mondanom sem kell, hogy egyre idegesebben...:S:@
Szerelő be bújt a gépháztető alá, történt egy gyertya csere és az adagoló tömítései is ki lettek cserélve. Még 20onegynéhány ezer szintén a kereskedő számlájára.
Már ő is ideges volt és én is, (mi is -> családom).
Ma hoztam el az autót és reménykedem, hogy holnap reggel szépen fog indulni és nem kell már rákölteni, még ha az eddigieket a kereskedő állta is. (Megjegyzem csak azért mert féltette a hírnevét. Jogosan. Neki és nekünk sem kellett volna a per, olyan címszó alatt, hogy egy műszakilag h.ny.s autót adott el, és nem tájékoztatott ezekről a hibákról.)
Ez az egész ügy már több, mint egy hónapja húzódott és mindannyiunk reméli, hogy vége.

Ennek ellenére nem akarok senkit lebeszélni erről a típusról, mit lehet mondani erre az esetre, van, hogy belenyúl az ember.:S

Amúgy a digit.klíma, 4 elektr. ablak, elekrt. tükrök...... vannak az autóban a kényelemre és a fogysztásra nincs panasz, mert amennyit sikerült mennem ebben az egy hónapban az kb 1000 km és nálam( egy 18 éves friss jogsis gyereknél aki azért szeret tempósabban haladni már amennyire ez a "veszélyes" 90 ló engedi, meg amennyire egy 11 éves dízel vast lehet ´hajtani´, az a 6 liter remek:)) Aztán majd ha haza jön apum, szerintem nála lemegy 5 literre:D:).
Elkiabálni nem szeretnék semmit, már ezek után nem merek mást csinálni csak reménykedni, de jó kis autó ez.
Már nincs is más dolgom mint várni a havat... ;)
Ja igen! 1.200.000 volt a paripa és Olaszo.ból került hozzánk, szóval valami bunkó macska zabáló lerúgta a kis motorját, de kívül belül valóban szép állapotban van!:)

Hibalista

- motortartó bakok - 24.000
- hengerfejtömítés csere plusz hengerfej felújítása - 100.000
- egy porlasztó csere - 20.000
- adagoló tömítés csere - 20.000
- egy gyertya csere - 3.000
- --> cirka 170.000 + munka díj

Ide hordtam szervizbe

egy bmw specialistánál járt az autó (sajnos) több alkalommal is

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo 1.8 TD Következő autója? Én egy E46-osra szavazok
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)