A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 318 TDS Touring 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A kis Olajkályha

Szöveges ítélet

Az autót tavaly nyáron vettem motorhibásan.Kicseréltük benne a motort szerencsére sikerült egy jó állapotú darabra szert tenni.Azóta folyamatosan használom az autót heti 1200 km-t teszek bele és gond nélkül teszi a dolgát a kis 1.7-es turbós olajkályha a futómű kemény mint kiderült keményített az eleje és már a hátulja is mert lecseréltem a rossz gátlókat utastere meg egyszerűen csodálatos ennek a BMW-nek van legszebb műszerfal kiképzés a sofőr felé van fordítva minden kézre esnek a gombok egyszerűen tökéletese .Eleinte én is féltem a márkától hogy nagyon sokba fog kerülni az alkatrész de már a motor vásárláskor kiderült hogy erről szó sincs elenyésző az árkülönbség egy hasonló évjáratú autóhoz képest.Persze nagyon sokba is kerülhet az autó ha sikerül egy olyanba belenyúlni amit már előtte széttapostak. De ha az ember kifog egy normálisat és rendesen a gondját viseli akkor nem lehet probléma. ezeknél a dízeleknél sajnos a hengerfejre kell vigyázni hidegen nem szabad hajszolni 2000-es fordult felé nem igazán érdemes forgatni mert sokba fog kerülni de ha az ember megvárja míg bemelegszik akkor utána lehet tolni de hát ez egy 90 lovas autó csodát sajnos ő sem tud de nem is kell neki.meg ha az ember az olajat mindig időben cserélni akkor nem lehet nagy gond én 15e ként szoktam TOTAL Quartz 5W40-et ettől csendesebb is a gép hidegen amit télen lehet igazán észre venni.Télen viszont felejthetetlen élményt tud nyújtani ha tudjuk mit csinálunk mert hát hóban egy hátsókerekes autónál nincs jobb :)
Karosszériája csak akkor kezd el rohadni ha törik az autót és sajnos törésmenteeset már szinte lehetetlen felhajtani de ha időben észre veszi az ember akkor kis ráfordítással könnyedén orvosolható, meg még egy tipushiba a kombiknál hogy a hátsó ajtó minden oknál fogva rozsdásodni fog ez sajnos gyerekbetegség.

és ezeket az autókat még mindig megnézik az utcán hiszen egy BMW
én is azt vallom aki egyszer BMW vesz és vezeti annak nem kell más autó csak is BMW

Hibalista

- -4 féktárcsa tárcsa 14e Ft/pár "Brembo" betét 11e Ft/garnitúra "Brembo" - -Termosztát 3500Ft - -Lengőkar szilent 4000Ft - -jobbelső kp.zár motor 2000Ft - -2db hátsó lengés csillapító 20e Ft/2db - -Bal első ABS jeladó 7000Ft bontottan - - Komplett motor 140e FT

Ide hordtam szervizbe

Saját magam csinálom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tipo 1.4 i.e Következő autója? sokáig meglesz még
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)