A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 320i 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

6 henger az igazi

Szöveges ítélet

A jellegzetes "BMW"hang az csakis soros 6 hengerrel érhető el.Nem lehet összetéveszteni más 6 dugósokkal a hangja.A 4 hengereseket nem nevezném BMW-nek.(pedig az sem lehet rossz autó)Vérbeli BMW.Kitünő karizmatikus forma és motorhang összkép.Egy ilyen autó elvárja,hogy foglalkozzanak vele,ezt aztán később kamatostul hálálja meg.Ha azt akarjuk,hogy megbízható legyen,akkor mindent időben ki kell rajta cserélni amit a szervízkönyve előír(váltó,dif olaj hűtővíz fékfoly)A költségek nem olyan vészesek,ha utángyártott alkatrészeket használunk.A kipufogó és a kuplung még gyári(220e.)Elötte egy 3-as Golfom volt kétszer ennyi problémával.Fék,stabilitás elsőosztályú,csak gyors kanyarokban kell vigyázni a gázzal,már nem egyszer majdnem kicsúsztam vele 130-nál.(a fara indul meg)Az autópályát nagyon szereti,a vége 228-nál volt amikor letiltott.(enyhe lejtőn)A gyorsulása 9,9 de én nem egyszer 9,2 mértem amit ugye 3.ba ér el és ez jobb eredmény mint ha 2.ba érné el mivel idő telik el 2-böl 3-ba kapcsolásnál.(a lényeg,hogy a gyári adatot bisztosan tudja,nem úgy mint a mai autóknál)A menetteljesítmény nem rossz ha 4000 és tiltás között tartjuk a fordulatot.4000 alatt nagyon gyenge.Városban egy picit idegesítő,hogy alacsony fordulaton erőtlen.Többször büntettem vele nagyobb kc-s autókat lámpánál/Renault laguna 3.0 v6
Peugeot 407 3.0 v6/csak 3 autóhosszal értem oda hamarabb a következő lámpához,de hát istenem neki 1000 kc-vel több volt.(autómaták voltak,kézivel v.szinü én szívok)A motorja technikailag még mai napig megfelel az elvárásoknak.Fejlődőképes márka,a konkurencia csak lemásolja.Ajánlom mindenkinek..

Hibalista

- 4 gátló,vízpumpa,két első gömbfej,első féktárcsák,termosztat,hűtő,szelepfedéltömítés,alapjárat vacakolt(alapjárati szívószelep kiszerel kitisztít összerak)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem vagy haver,ritkán szervíz(PolTom)Pl:váltó és Difiolajcserénél,mert a spéci olajat (safx O)csak 25 lityisben kapni.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Golf3 Következő autója? BMW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)