E30 318 is: A legyőzhetetlen!
Szöveges ítélet
Debrecenben kategóriámban nem volt nagyon ellenfelem, próbálkoztak sokan és óriási fikákat lehet osztani vele! A gyári e36 3.20i vanos-os simán fogja! De ugyanígy szinte mindennel! Nekem teljesen széria volt, semmi dob vagy iesmi de olyan hangja volt h. ha odaálltam kirázott a hideg, az az igazi erő hang meg ahogy veszi a lapot mint egy tengelyes lada! Nagyon stabil ez a kocsi, nagyon a földhöz lett csapva, nagyon jóó az úttartása... Lehetetlen felborítani! Én az első perctől kezdve szerelmes lettem az autóba mert ki lehet jönni alacsony fogyasztással is országút: 6 liter, város: 8-9, ha léptem: akkor meg 14~liter! Ezt át kell élni elmondani nemlehet. Óriási élményt nyújt ez az autó! Legszívesebben sose váltam volna meg tőle, de volt egy kis kavarás meg rendőrségi ügy az alváz számmal tehát bontós lett a kocsi! Így h. többet nem lehetett forgalomba helyezni nem volt alváz száma... így sikerült eladni 300eft-ért! A kocsit elég valószínű h. még versenyeken látni fogjuk! (hogy fog fájni a szívem)
Hibalista
- thermosztát, más típushiba nem volt! csak ilyen kopó dolgokat cseréltem, gumi szilentek, kerék csapágyak, kutyacsont... stb!
Ide hordtam szervizbe
Debrecen 4225
Március15 u. vagy azzal párhuzamos utca... az utcanévben nem vok biztos, házszámot meg nem is tudom eccerűen áll kint mindig vagy 3 ótó a ház előtt!
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | e30 3.16i-18i-20i TOURING, óriási álmom lett viszont a nagyon ritka e30 3.20is |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
