E-30 Cabriolet
Szöveges ítélet
Az autóba els? pillantásra beleszerettem! Sajnos az eleje er?sen törött volt és csapnivaló munkával csinálták meg. Az eredeti felniket 17-es krómra cseréltem 215/45-ös Falken gumikkal. Ez azonban csak 0.8 as nyomtávval fért fel. Az m40-es motornak ez a nagyobb tömeg és kerékméret miatt kicsit nehéz volt, ezért ezt a kerékméretet csak 20-as vagy 25-ös motorhoz javaslom. Ilyen BMW motornál célszer? átnézni a vezérm?vet, vízcsöveket, termosztátot stb.A felnik lecserélése után egy nagyon kényelmes, és gyönyör? kirándulókocsit csináltunk amivel bejártuk az egész országot. Vezetése leírhatatlan élmény! Nem a teljesítmény miatt, hanem amiatt az esztétikai élmény miatt amit az E30 Cabriolet hordoz. Ezt a japánok sohasem tudják elérni, mert kultúrális okok miatt képtelenek a formavilágot megérteni, felfogni!
Hibalista
- A három év alatt elromlott a kuplung munkahenger,valamint egy apró elektromos problémám volt az autóval.
Ide hordtam szervizbe
E-30 esetén egyetlen szakszervízt sem ajánlok senkinek! Nagyon rosszak a tapasztalataim, szinte mindenhol hülyének nézik az embert. Volt olyan, hogy a hidrot?ke kis csörgése miatt egy raktáron lév? új m40-es motort akartak megvetetni 800 ezerért.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Azt tanácsolom hogy soha ne sajnáljátok az id?t egy kis utánjárásra! Van sok olyan magáncég ami legalább olyan felszereléssel rendelkezik mint a szakszervíz. Az ilyen öreg BMW-s szakik sok pénzt tudnak az embernek megspórolni!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | 520i | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
