A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1982-1994)

3 318is 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

BMW E30 318is M42 151 le (chip)

Szöveges ítélet

Német technologia, szóval csalódásmentes, erős, megbízható, magabiztos az utakon. Nem válnék meg tőlle soha, de előbb utobb lehet hogy az az idő is eljön, bár nem szeretném. Aki ilyen autót vesz , az jól választott. 2000-ben lett meg az autó , akkor még ehhez a kasztnihoz tartozó m40 318i tipusú motorral volt gyárilag szerelve az autó, aztán 8 év után meguntam a 113 lovacskát, és 2008-ban vettem egy német forgalmis, 318is bömöst, ami karosszériára le volt pukkanva , de szerkezetileg és motorikusan kiváló volt. Minden át lett pakolva az enyémbe, motor, váltó, ülések, műszerfal, szervós kormánymű, egy két futómű alkatrész. Teljesen hivatalosan át lehetett papírozni, csak egy átalakítási engedélyt kelet kérvényezni, és már mehetett is a dolog , mivel teljesen tipusazonos az autó , így még eredet vizsga sem kell. Immár 1 éve hajtom ezt a motort, és nagyon megvagyok vele elégedve, motorikusan nem volt még soha szétszedve. Ugyanis ez egy sport coupé motor amit a németek, kifejezetten utcai sportra terveztek. Lánchajtás, dupla vezérmű tengely , 16 szelep, gyárilag kovácsolt dugó, 136 lóerő és 172Nm nyomaték, ami már most 151 lóra és 200Nm-re ugrott , mivel kapott egy német chippelést, ami teljesítménynövekedésben 10%-ot jelent, és nem a motor károsodására ! Ezt még elbírja, mivel gyárilag butított a chipje, mint minden autónak. Néha járok vele gyorsulási versenyekre, pl 402 méteren a legjobb időm 15,8 sec volt, és a célban 141 km/h volt a sebességem. Szóval ha jó autót akar venni az ember én mindenképpen ezt ajánlom. És mi a titok? Anyagból van. Üdv: Zsaat

Hibalista

- Kizárólag kopó alkatrészek (gömbfej, fék, szilentek..)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 201736
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 318i Következő autója? 318is
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1982 (1993 - 1987)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)