A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1982-1994)

3 318i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BMW 318 coupe

Szöveges ítélet

Viszonylag olcsón jutottam hozzá, egy lepukkant E30 318as coupéhoz.
De amint megláttam tudtam, hogy ez kell nekem. Öreg bácsikáé volt, 17 évig egy tulajnál. Családi autóként használták, tudtam, hogy nincs széthajtva. Ebből adódóan kicsit lelakott volt. Törödni nem nagyon törődtek vele.
De hát istenem a magyar keresetek mellett...
Haza vittem 1 heti lakatolás (2 sárvédő ív csere, jobb első sárvédő), 4 lengéscsillapító csere után áttolták a műszakin. Majd kezdődhetett a hosszú kitartó munka, kisebb bajok orvosolása. Olajfolyás a vezérműlánc-borító dekninél (tömítés csere), gyertya, gyújtás elosztó (csere), légszűrő (csere), olaj, olajszűrő (csere), világítás (hátsó lámpabúrák repedtek voltak és be is áztak). A szétkókányolt elektronikáról (műszerfalról) nem is beszélve.
A kezdetekhez képest, minden kicsi változás érezhető volt a kocsin, az új gyertyák, gyújtás elosztó, légszűrő. Mind-mind növelték az autó nyújtotta élményt. A menettartás az kíváló volt neki. A 2004es 1,4es Pólónkhoz képest, az úttartása sokkal jobb... Jah és az élmény, hogy én csináltam.
Bontóban, vaterán fillérekért találni hozzá alkatrészt.
Tény, hogy költség igényes, de meghálálja. És ha óvatosan megy vele az ember akkor 6-6,5litert eszik. Városon kívül 100-110es tempónál (Max 2500 rpm)
És az a jó benne, hogy mindig van mit csinálni rajta... De megéri.
Rossz tapasztalat a hátsó lámpánál a beázás... és a fogyasztáson kívül nem nagyon tudok mondani.
Annyira megszerettem, hogy a következőt magam fogom építeni egy elektromos e30ast.... reméljük minnél előbb:)
Belegonvolva, hogy milyen volt mikor hazamentem vele és amilyen most... igenis megbízhatónak mondható.

Hibalista

- Kerékagy, tömítések, hátsó lámpa, 2 első gömbefej, lengéscsillapító

Ide hordtam szervizbe

Egyik haverom és jómagam

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Egy BMW fun ismerősöm Tárnokon, sok tapasztalatát megosztotta velem és sokat segített.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 223000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? e30 E (elektromos)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1982 (1993 - 1987)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)