325i A Brutállat :)
Szöveges ítélet
IMÁDTAM
összetört a motorom az akkori autóm nem tudta pótolni a maga 1.5tonnájával és a 136 Lóerejével bár nagy volt és kényelmes ez volt az Audi 200asom.
Szóval kellett egy er?sebb autó el?ször majdnem sikerült egy Audi coupe-t vennem 2.3as 170pacist de az eredetvizsgán elvérzett de a pénzem megmarad :) ekkor szól a barátom hogy van egy ugyan öregebb de er?sebb autó ez volt a kis bömös.
Kimenetem megnézni mentünk egy kört azt mondtam ez nekem kell :)))))) kb ekkora mosoly volt az arcomon ilyen az igazi élmény autó tehát megvettem:)
a motor nem gyári volt (24Vtuning + chip+kipuff+direktsz?r?:)) de pont ez volt a jó:) olyan 220Le párosult a kicsi coupe kaszni 1020 Kg-jához.
Vettem is rögtön 225/40R16os kerekeket rá mert a gyárival állandóan füstbebortotta a tájat:)
meg f?thet? sport b?rbels?t meg sperdifit hogy rajtolni is lehessen vele (no meg hegyet mászni az alpokba a hóba mikor sielni mentünk az osztrák helyi skodás nem birt felmenni de mi simán) meg sok kis apróságot
nem hiába 2ajtós hosszú útra max 3 személynek kényelmes de én csak 2 személyre vettem tökéletes volt.
mindent megadtam neki nem fukarkodtam mindig a legjobbat mert cserébe feledhetetlen élményt kaptam :)
fenttartás nem volt vészes fogyasztás ia jó volt városba 12liter úgy hogy azért adtam neki :) országúton a akár 7 lityire is lelehetett szoritani:) de 200nál is csak 10et evett :) szal a 2500cm3-hez és a több mint 200Le hez képest szerintem nem is sok :) és 1,5 óra alatt kivitt pestr?l bécsbe :)
a legjobb hogy bárki akit vittem egy mesekörre mind vigyorogva szállt ki :)))
úgy néz ki megint lehetöségem lesz motort venni igy átnyergeltem egy kényelmes extrás batárba a nagytesójába egy 525ibe de ez egy másik történet
ami a negativ dolgokat illeti az a biztositás összege de ez nem az auto hibája szerintem :)
Hibalista
- letépte a difi felfüggesztését a hidrol de megpántoltuk laposvassal:) utána jó
- hardy (szét tépte) csere újra a wallisbol 13000Ft
- gumit füstölte gázra :) ez a dolga :))
- kinyomó csapágy szerkezet (csörgött a csapágy de vártam vele igy a szerkezet is bánta) csere új sachsra 60000Ft komplett
- rozsda tuning (kapott egy kis lakatolást ellene :)) (toronymerevitöt is tettem bele)
- kardán kereszt
- termosztát
- Magnet marelli öninditó megadta magát csere bosch-ra :)
- porvéd? cuccok csere újra
-
- (lehetöleg gyári német alkatrésszel mindent:))
Ide hordtam szervizbe
Fraskó Zoli Gyál Somogyi Béla utca
nagyon jó szerel? mindent meg csinált és jól :) mikor kipróbálta neki is nagyon tetszett :))
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 200 5E | Következő autója? | BMW 525i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
