A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1975-1984)

3 318i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kapaszkodósáv takarító...

Szöveges ítélet

175 ezerért vettem 2001 tavaszán. Friss fényezés volt rajta, ami 2 hónap után levelekben kezdett pattogzani a motorházról remek 16.kerületi munka...
A jobboldali váznyúlvány gittel volt javítva, szintén a pesti szakembereket dícséri... a fényezéssel mitsem törődve egy idősebb Sásdi karosszérialakatost ráuszítottam a verdára aki két hét heggesztgetés valamint váznyulvány erősítés után szégyenlősen kért 9 ezer forintot. Sokat ugyan nem vártam a kocsitól ennyi pénzért nemis lehet, de első hazaútján pécsre szigorúan betartva a közlekedési rendszabályokat, hozta a gyári 6,5 literes fogyasztást. Igaz egyszeméllyel ötödikben 90-el. Ha az ember néha megtolja 8 körül akoris megáll. Városban fix 11. Fantasztikus érzés a panoráma tetőablak, az öblös hang és a nyomatékérzet. Nagy sebességet nem szereti öreg meg szívem sincs hozzá ezért inkább az emelkedőkön lehetett megmutatni mit is tud. Rendszeresen letolam vele a tömegautókat, akik egyenesben ugyan 140-el elmentek mellettem (90-el lehet menni ugye) aztán Mecseknádasd után valahogy minenki veszített a lendületből... Érdekes többször előfordult hogy sávváltáskor amikor megláttak a visszapillantóban rendszeresen visszarántották kocsijukat sávjukba :) Pedig beengedtem volna őket. Vagy a középső sávban haladva érdekes módon mint a függöny nyílnak az ember előtt a sávok. Ezt hívják tekintélynek. Sok nyűgje volt a kocsinak az előző tulaj rommátörte az elejét és a fent említett módon javították ezért az egész futómű feszült, nem lehetett beállítani. Ennek ellenére sokkal nagyobb élvezet vezetni mint bármelyik kezesbárány mait.

Hibalista

- Hardy tárcsa (8000huf)
- Kormányösszekötők (2-3000huf)
- Vízhűtő (8000huf)
- Kipufogó (többszöri heggesztés stupekolás 2-3 ezerért)
- Fékbetét (500/darab)
- Kilóméterspirál (2800)
- Lengőkar (13000)
-

Ide hordtam szervizbe

Aki éppen elvállalta és akiben éppen megbíztam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1982
Kényelem (4) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? D katett 1,3s Következő autója? E34
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1975

További ítéletek (32 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)