A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2011)

1 118i 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Csak egy 1-es? Ilyet sem HALLOTTÁL még!

Szöveges ítélet

Az autót újonnan, 3 km-rel benne vehettem át. Az élmény egyedülálló. (Nyilván. Mi mást is várna az ember egy új autótól.) Eddig egy hónapot és 4200 km-t töltöttünk együtt. Elkezdem írni, hogy az első tapasztalatok alapján mi érte meg, s mi nem. Terveim szerint a leírást majd időnként frissítem.

Használatbavétel után jó döntésnek látom a csomagban kapható extákat (drive comfort csomag, advantage plus csomag, dohányzó csomag). A dohányzó csomagot ezek közül meg KELL rendelni, különben egy GPS-t sem lesz hova bedugni (gyári GPS meg kb 800.000-1.000.000 Ft lenne, így nem látom értelmét megrendelni.)

Kedvenc extrák, amit legjobban ajánlani tudok:
- xenon lámpa: elképesztően jó látási viszonyokat teremt, ráadásul olyan tekintete lesz tőle a kocsinak, hogy a tükörből valami nagy BMW-nek nézi mindenki, s autópályán nem győznek kimenni előle még akkor is, ha csak 120-szal gurulok
- harman/hardon hifi: kötelező minden zeneszerető embernek! Egy ilyen kis kocsiba nem hiszem, hogy ettől sokkal jobb hifit lehetett volna beépíteni úgy, hogy nem vesz el pl a mélynyomó helyet az amúgy nem túl tágas csomagtartóból.
- bluetooth telefon kihangosító: iDrive segítségével lehet a telefonkönyvben turkálni, kimenő, bejövő hívásokat kezelni
- zenelejátszás okostelefonokhoz: a telefon lejátszási listáit is látja és kezeli USB-n át az iDrive-val vezérelhetően
- tempomat: enélkül már kocsit sem nagyon vennék. A Renault Megane-okban már 6-8 éve is viszonylag elérhető extra volt, s megéri a pénzét a hosszú távon tuazóknak!
- lehajtható hátsó ülés: kicsit több csomaggal utazóknak erősen javasolt!

Ami nem jött be eddig:
- az első fejtámlák nem dönthetők: csak a magasságuk állítható. Így a nyakat pihentetni csak eléggé hátradöntött fejjel lehet, ami a vezetéshez nem ideális és nem is a legkényelmesebb
- széles középkonzol:a jobb lábam sokszor elgémberedik hosszabb úton, mert folamatosan kicsit balra kell tartani
- üléspozíció: úgy szeretek vezetni, hogy a bal könyököm az ablak szélén tartom. Ehhez ha eléggé fent van az ülés, akkor a fejem a tetőhöz ér, ha pedig annyira leengedem az ülést, hogy a fejem ne érjen a tetőhöz, akkor kellemetlenül magasan kell tartani a könyökömet, így a vállam hamar elfárad.

Ami viszont nagyon bejött:
- úgy áll a lábán, hogy már-már hihetetlen. --Zárt versenypályán-- egy 80-as tempóval ajánlott kanyart 140-nel magabiztosan vesz be. Minimális megdőlést is alig érez az ember. A 170 LE elég a kocsi mozgatásához minden helyzetben. Bár gyorsításkor nincs meg az az élmény, amit a 320d hirtelen toló diesel ereje adott, cserébe viszont bárhonnan gyorsul, s jobban, mint a 320d.

Ami meg mindenek feletti:
- pörgetve felváltáskor a turbó olyan hangot ad, mint kisebb koromban a Lancer EVO-knál hallottam először és oda voltam érte. Nem tolakodóan teszi ezt, de ha az ablakot lehúzza az ember, s kicsit nagyobb fordulaton vát fel, gyönyörködhet a sziszegésben minden gangoláskor. :) Nem lehet nem vigyorogni amikor így vezetsz!


Jó lett volna még megrendelni:
- dönthető fejtámla (ha elérhető egyáltalán)
- kijelző bővített tartalommal (hogy a pillanatnyi fogyasztást BMW szerűen mutassa, ne csak számokkal)

Felesleges volt pénzt adni érte:
- iPhone dokkoló (54000 Ft): karcolhatja egy kis gomb a telefon hátlapját, s nem ad plusz szolgáltatást ahhoz képest, amit a telefonnal egy USB kábelen meg lehet tenni

Hibalista

- Még csak 4000 km van benne, így sok dolog még nem romolhatott el. Viszont egy dolog már az első perctől kezdve rakoncátlankodik: a belső levegőt mozgató ventillátor kerregve jár.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Duna - csak jót tudok mondani. Pontosak, készségesek. Nem is kértem, de kitakarították, lemosták a kocsit ajándékba, ha már be kellett vinnem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 320d (E46 kombi) Következő autója? 3
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2011 (2011)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)