A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 118D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mar BMW, de abbol a belepöszint

Szöveges ítélet

Elsö sajat auto, kb 1000 hiredetes megnezese utan szerelem eslö latasra, a meglatas es a foglalo között 12 ora telt el :). Hofeher, 3 ajtos (keret nelküli coupe ablakok), facelift utani (143Le), servotronic, sportfutomü, tempomat, M kormany, M valtogomb, 17-es gyari alufelni. Szep :). Maganszemelytöl vettem, akkor volt a kocsi 1 honap hijan 3 eves, 38.000 km volt benne.

A külsö fantasztikus, szinte kifogastalan allapot (1-2 kavicsfelverödes + a kormany közelsö reszet fedi vmi eleg hülye "hartyaszerü müanyag folia", azon 1-2 karc, de az ember nem is a követlezö tulajnak tartogat 1 autot 3 evig hanem hasznalja.

Vezetni jo. A teljesitmeny rendben lenne, ha nem ültem volna mar brutalisan nagysagrendekkel erösebb autoban, de ez tenyleg csak szubjektiv velemeny. Normal közlekedesre egy 143 Le-s TD motor eleg kell hogy legyen. 4.-ik fokozatig kellemesen gyorsaul az auto, de 5.-ikben viszont drasztikusan fogy el. Elözni 5.-ben tenyleg csak nagyon tuti helyzetekben szabad nekiallni.
A kormanyzas viszont fantasztikus. Hala a sok komponensnek ezügyben. A sportfutomü nagyon stabilan tartja az uton az autot es nekem kellemesen sportosan kemeny, nem dülöngel a kocsi es a kormany reakcioi nagyon közvetlenek es pontosak. Biztonsagerzetet ad az auto viselkedese kanyarokban.
Dizelhez kepest az utasterben csendes, bar a keret nelküli ablak a "cool"-sagert cserebe szelzajosabb.
Az ülesek nagyon jok. Nem motoros igaz de vagy 5 parameter allithato rajta. Combtamasz is van söt meg az oldaltartas is allithato (1 kompresszor fujja fel/ereszti le a kis parnat benne)
A fogasztas varos-közut(100-110+elözesek)-autopalya(140) vegyesen 5.8 maximum ami sztem jo. A masik takarekossagi "feature" viszont idegesit...a START/STOP program. Nem vagyok tisztaban a hosszutavu következmenyekkel, de azert sztem nem tesz jot ha egy 500m-es szakaszon az auto 10 szer leall es ujraindul. Plane ne tegye egy 110-es közuti tempo utan pörgö turboval egy vasuti atkelönel valo megallasnal. A funkcio kikapcsolhato de sajnos inditasonkent ki kell.
Na es most a hofeher auto feketelevese

Az 1. problema a vasarlas utan 2 honappal jött. A kipufogo alacsony fordulaton csörögni kezdett. Miutan lattam aknabol sajat szemmel a BMW-konstrukciot alulrol (a kipufogo csakis 1 helyen, leghatul van rögzitve, elöl egy felxibilis csövön szabadon mozog) kicsit elcsodalkoztam...na mind1. A hiba oka a markaszerviz szerint: ez a felxibilis csö a ludas (rezonatorcsö). 180.000 a csere + munkadij. Megkerdeztem, hogy van-e ennek vmi oka...a valasz az volt hogy valoszinüleg sokat volt varosban hasznalva (sok allas alapjaraton). Ez elöfordul ennel a modellnel. Egy 3 eves autoban, ami egy atlagember szamara mar premiummarka (tudom, hogy ez a marka also kategoriaja) azert attol, hogy varosban van hasznalva lesz egy 180.000-es "kar"...1 elvileg nem kopoalkatreszben azert nekem sok(k) volt. Elarultak, hogy a problema csakis akusztikai azonban, semmilyen következmenye nem lesz kesöbb es semmilyen mentteljesitmenyt nem befolyasol. Ha a fülem nyugalma meger 180-at akkor csinaltassam meg....eldönthettem. A szerviz korrektsege volt, hogy javasoltak 1 alternativ megoldast aminek a vegeredmenye ugyanaz (nem zörög) es barmilyen szerelö meg tudja csinalni. Ez 1 masik szerelönel megvolt 15 perc alatt es 6600 Ft-ot fizettem.

2-es problema ami sajnos az auto pozitivuma hangsulyoz ki. Mint mondtam az auto utastere nagyon halk (lehetne) es pont emiatt hatvanyozottan hallani az utaster összes zörejet/recsegeset/nyikorgasat. Amiböl sajnos nagyon sok van. Legalabb 4-5 forrast azonositottam mar, amiböl (igy hogy az auto 3,5 eves) döccenes vagy adott fordulastszamtartomany függvenyeben elötör a szamomra elmondhatatlanul idegesitö zaj. Azert vettem dragabb autot mert remenykedtem benne, hogy az ilyen dolgok ebben nincsenek, de ezek szerint a müanyag az müanyag.

1 hete a turbotartomanyban jön egy nagyon apro alig hallhato zörej a motorbol (nekem feltünik mert eddig nem volt). A markaszervizben elöször nem hallottak, par perc utan valamennyit erzekeltek belöle de azt mondtak, hogy ez semmi. Ha esetleg sokkal erösebb lenne akkor lehetne vmit keresgelni.
Nem vagyok autohipochonder, de a zörejek sajnos zavarnak :S :(

Szoval összegezve. A vezetes, a kenyelem, a külsö es az egesz "BMW-faktor" nagyon jo es magaval ragado, a fogyasztas böven jo. A teljesitmeny közlekedni böven eleg, de ez nem is egy versenyauto.
A hibak viszont zavaroak es meg1szer hangsulyozva tudom, hogy ez a belepöszint a "BMWzesbe"....de sztem a felsorolt hibak akkor sem meltok a marka nevehez plane az arkategoriajahoz. Ezek egytöl egyig csalodasok szamomra!

Hibalista

- kipufogo-rezonatorcsö - BMW-arajanlat 180.000 + munkadij - a belsö ter horrorisztikusan idegtepö zörgesei

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)