A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 116i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálátlan, lomha kisgömböc, aki mindent megkapott mégsem szeretett

Szöveges ítélet

Nagy reményekkel vettem meg a kisbömöst, de amennyire vártam akkora csalódás lett. Többet megnéztem itthon, de rendkivül lelakott példányok voltak mind a németből behozott, mind az itthon forgalomba állítottak.
Mivel sokat nem használtam éves szinten így csakis benzines jöhetett szóba, többet is megnéztem de a 120i-k már elég húzós áron voltak így maradt a kicsi 116i. A motorról határozottan állíthatom, hogy nagyon kevés bele, nem is értem hogy egy 3-as kasztnit hogy visz el ez a kis motor, mert az 1-esbe is bőven kevés. Persze egy 1.6 szívó sosem lesz táltos paripa de ennél az Golf V-öm 1,6-ja is dinamikusabbnak tűnt kevesebb lóerővel.
A belső a szokásos bmw kialakítás, én szeretem...nekem logikus és szép de az anyagminőség nem prémium kategória. Rengeteg a műanyag ami ezeken a csodás minőségű magyar utakon tizenévesen már szépen tud nyekeregni az illesztéseknél, ami iszonyat idegesítő egy idő után. Elég gyorsan kopnak benne az anyagok, mind az ülés mind az egyéb gumiborítások és a korrózió is elindult 1-2 helyen de nem vészes és látható helyen (nem törésből adódóan).
A szervo, futómű, váltó bmw-sen feszes, akinek volt tudja miről beszélek, de a váltó nekem túl hosszú úton járt és az áttételezés sem az igazi, simán elférne bele egy 6. sebesség autópályára.
A 2 év alatt irreálisan sokat költöttem rá, főleg annak tudatában h mennyit használtam és még messze volt a vége. A kumplung, kettőstömegű és vezérműlánc is a végét járta már érzésre, de hálistennek sikerült cégesautót kapnom és mehetett bömöske.
Ajánlani semmiképp sem tudom, főleg ezzel a motorral. Ha vkinek mégis ez az autó akad be a fejébe 120i vagy 120d-ben gondolkodjon és prémium szervizköltségekre még akkor is ha ez a legkisebb egyed a bmw családban. Lehet csak nekem sikerült egy nagyon rossz példányt kifognom, de egy időre elment a kedvem a bajor terméktől.
A következő autó most már japán lesz ezt rég eldöntöttem. Meglátjuk a 3-as 2.0-s szivó benzinese mit tud :)

Hibalista

- lengéscsillapító elől hátul, fékek elől hátul (nem kopásból adódóan), szervo

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? VW Golf V Következő autója? Új mazda 3 a 2literes benzinessel
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)