Erőművész. Imádom!
Szöveges ítélet
Imádnivaló autó! A külsőhöz nem kell sokat hozzáfűzni, ennek az autónak személyisége (és lelke) van. Hihetetlenül erős, nyomatékos motorja úgy húz mint az ökör minden tartományban! Úgy gyorsul 160-ról mint egy átlag autó 60-ról... Egyszóval irgalmatlan módon lehet vele "alázni". Nekem a hangja is tetszik, szépen morog. Fogyasztása sem sok: dinamikus vezetéssel is megáll 7.5-nél, de 8l fölé még nem sokszor sikerült vinni. A kényelem szintén első osztályú, bár két jól megtermett embernek már hátul kevés lenne a hely.
Negatívumok...hát...végeredményben a keményre hangolt futóműve, ami alapjában véve egy álom, de rossz úton (és ebből ugye van egy pár MO-n) még lassú tempónál is kirázza az ember belsőségét. A kanyarokba viszont olyan sebességgel lehet bevetődni, hogy ihaj. Másik esetleges negatívum, hogy a 205-ös gumik úgy követik a nyomvájút, hogy valóságos izomerő kell ahhoz, hogy az ember kivezesse belőle (ez szintén a minőségi magyar utaknak köszönhető). De ezek nem az autó hibái de vmi negatívumot kellett írni... továbbá apróságok ahhoz képest hogy milyen óriási élményt nyújt a vezetése.
Csak ajánlani tudom, igazi megbízható élményautó!
Hibalista
- egyelőre semmi!
-
- update: 90.000 km: még mindig semmi csak a kopó alkatrészek voltak cserélve.
Ide hordtam szervizbe
BMW Szeged
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G 2.0 | Következő autója? | BMW 330d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
