Dízel dizájn
Szöveges ítélet
Corolla TS után vettem életem első dízeljét (ez a 32. autóm).
Ami jó:
-teljesítményéhez képest alacsony fogyasztás,
- rugalmas, nagyon dinamikus motor;
- sok kényelmi extra -opciósan
- csendes utastér
- olyan csúnya, hogy már majdnem szép, de egyéniség (kösz Bangle!);
ami rossz:
- defekttűrő gumik: nemcsak, hogy szétrázza az embert (még jó úton is), de mivel nincs pótkerék, rá is vagy kényszerítve a használatára, még ha le is cserélnéd! (ez is megérne vhol egy cikket, mit aratnak ezzel a gumigyártók, csak el ne terjedjen!)
- szűk sportülések;
-idétlen mikrokapcsolós index, amivel jobbra-balra jelezgetsz, amíg végre meg tudod állítani,
- tompított világításnak nincs a műszerfalon kijelzője,
- az ablaktörlő spricni használata nem indítja automatikusan a törlőt.
Hibája 13000km vezetés után még semmi, pedig 3 Toyota után igencsak várom, hogy vmi előjön.
Defekttűrő gumiba kétszer kaptam defektet a futófelületbe. Normál gumihoz hasonlóan javították, 4500-ért, gumisnál. Először a márkaszervízben kiütötték a kompi
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Wallis Duna
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
NT Autó BMW szakszervíz Budakalász
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla TS | Következő autója? | Impreza |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
