A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 118i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

CUKOOOOOOOOOOOR

Szöveges ítélet

Sokat elmélkedtünk, milyen is legyen életem párjának családi autója, ami sportos, szép, nőies, de belefér majd a bevásárlás is, gyerekestől, babakocsistól, kutyástól. Meeehhhehehehh. Hát nem a legjobb választás volt ilyen szempontból, de ISTENEM... Az 1er valóban beváltja a BMW "Freude am fahren" ígéretét. Egyszerűen fogalmazva úgy fordul, mint az álom. No, persze, hisz kicsi - de hosszú tengelytávval, alacsony, kemény a futóműve, és alaposan eltalálták a kormányáttételt is. Kanyar kanyar hátán! Ez kell neki! Még, jó, hogy magasan lakunk, szinte szerpentin vezet hazáig - igazán élvezem, mikor elvihetem egy körre!
No persze, a rossz minőségű úton hajlamos elpattogni az ívről a futómű, de ez talán nem a bajorok, hanem kis hazánk cigány népének köszönhető... tisztelet a kivételnek.
2 literes motor, a gyengébbik, de mégiscsak benzines. Pörgetni kell, hogy menjen, de ez nem a motor gyengeségének a jele, inkább a nagy önsúlynak köszönhető. Talán 100-150 kilóval nyomhat kevesebbet, mint egy 3-as.
Belül igazán jó az ülések tartása, én azt is szeretem, hogy olyan jó kemények, bár ezt a lányok nehezményezik. A napfénytetőt kicsinek találom, de biztosan a kasztni merevsége miatt kell a kompromisszum.
Apropó merevség! Az bizony kell is, mert a sportos futómű átka Magyrországon, hogy konkrétan ráz az autó rossz úton. Ezt még fokozza a defektmentes gumik betonmerevségű oldalfala, úgyhogy valóban gokartos az élmény; jól fordul, de kemény.
A sebességváltó precíz, mint eddig az összes BMW-mben, az ergonómia az I-drive-ot leszámítva megfelelő. Habár az a könyöktámasz alá kitalált pohártartó...
Az anyagok minősége szerintem kifogástalan, a lányoknak persze ez is németesen sprőd, de így legalább strapabíró.
A cso9magtér méretét természetesen beszűkíti a hátsókerékhajtás, de ez már kompromisszum kérdése. A hátsó ülésen viszonylag jól el lehet férni, ám a ki-beszállás nehézkes, a lábunk folyton beleakad a B oszlopba és az ajtólapba.
Eddig semmi meghibásodás, dehát még új szaga is van, mitől is lenne. Azt mind tudjuk - BMW-sek - hogy az elektronika nem a bajorok erőssége, de mire ezek a problémák előjönnének - ha lesznek ilyenek az E87-ben is, úgyis túladunk a kocsin.

Röviden; kell egy-két kompromisszumot kötni, de bizony megéri. Nagyon megéri!

Hibalista

- :)

Ide hordtam szervizbe

BP Motors. Igaz, hogy ismerősök, de akkor is...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)