A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Barkas » B- (1000)

B- PLATÓSPONYVÁS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Többér ment el mint amennyiért jött!

Szöveges ítélet

Bútoszállításra nekem ez jött be legjobban.Az autóval "garázsban" álltak! Az ÁB adta le mert leamortizálták. Én nem vettem észre legalább is a vételtől számított 1 évig biztos nem. Akkor a kopó alkatrészek és a magasított ponyva jött a képbe és az ezzel járó hengerfej pakolás. Nagy idő volt így a vevőnél csak a forgalomra kellett hivatkozni és 1-1,5 óra késéssel, de a bútor is odaért. Veseköved az nem lesz tőle mert kirázza belőled attól ne félj viszont a fűtés miatt öltözz fel rendesen. Valószínű webastó hiánya tette, de hát platósnál hova is tette volna a gyártó.
A vezető üllés mögé értékes kabátot vagy táskát ne tégy mert az akkumlátor sav csodát tesz vele. A kipufogót vagy cseréld vagy foltozd és a világ végéig ( Bamakóig) elmegy.
Az út tartásodra azért figyelj mert a régi pneumant gumival átugrik egy kamion által készített nyomvájút úgy, hogy észre sem veszed!!!
Behozta az árát sőt a következőt is az ő segedelmével vettem.
Extrák: rádiómagnó, utólagos ülésfűtés, ködlámpa, vonóhorog.
A keverék arányát azért mindig ellenőriztem 1:50 volt mindig kivéve amikor nem csak én tankoltam akkor 1:33 is összejött meg a kondenzcsík. A gyorsulása szerintem 80km/h-ig nagyon személyautós volt utána már csak küzdött. Az érdi emelkedőn az M7-es pályán egy jó keverék után nem volt trafi az biztos, de a végsebesség túl lépése sem veszélyeztet!!

Hibalista

- GYERTYÁK, AKSI, FÉKEK, KÉZIFÉK ÁLLÍTÁS,IZZÓK, 1X HENGERFEJ TÖMÍTÉS KB 60 PERC ALATT!
- GYUJTÁS ÁLLÍTÁS, BIZTOSÍTÉKOK, ÉKSZÍJ.
-
-

Ide hordtam szervizbe

SPREICZER MESTER CSÖMÖR

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Warbi szervízben nőt fel és csak ő nyulhatott hozzá vagy én!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? TOURIST Következő autója? VW T4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Barkas B- 1000

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)