A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Barkas » B- (1000)

B- B-1000 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Emléke szívünkben örökké él!!!

Szöveges ítélet

Miel?tt megvettük, személykocsi+utánfutó szerelvénnyel vittük a piacra az árut (zöldség), s kellett már valami nagyobb befogadóképesség? és az id?járásnak jobban ellenálló szállítási módszer. Remek ajánlatnak t?nt a helyi TSZ leselejtezett Barkasa.
A használatba vétel el?tt azonnal motorcserét kellett végrehajtani, mert a gyárit kinyírta a b@rom sof?r. De ezek után egész megbízható kis autó lett bel?le. Folyamatos odafigyelés mellett nem okozott komoly gondot a javítása (pénzben kifejezve sem).
Azért mindig szerette bosszantani a családot kis hibákkal: volt amikor szivárgott a fékolaj, máskor forralta a h?t?vizet (mert tele volt szutyokkal a h?t?lamellák közti rés), id?nként a gyújtással volt probléma.
A kényelemr?l csak annyit, hogy jelenleg egy Fiat Ducatot használunk, és az els? úton azt éreztem, hogy kirázza a belemet is! Vagyis a rugózása egészen franciás. (torziós rugók)
Két komoly hibája van szegénynek:
1. ekkora kasztnihoz és terhelhet?séghez kicsi és gyenge a motor
2. gyenge a fék, és az utángyártott fékmunkahengerek el?szeretettel eresztik el az olajat
Összességében azt mondhatom, kevés olyan kisteherautó van, amely ilyen olcsón fenntartható, s mégis aránylag nagy terhet képes évekig nyöszörgés nélkül cipelni (egyszer láttam egy h?n istenített T4-es Transzportert 10 mázsa sóval megrakva: mint a kilapított béka!!!), hivatalosan 1075 kg raksúly, mi folyamatosan 11-12 mázsával jártunk, mégsem esett össze.
A kegyelemdöfést az alkatrészutánpótlás megsz?nése és a kétütem?ek elleni harc kiteljesedése adta meg neki.
A fájdalmas búcsú óta már két év eltelt, azóta jónéhány kisáruszállítóban ültem. Ennek ellenére még mindig azt mondom, hogy korának egyik legjobb kisteherkocsija volt. Hiába a megbélyegzés, meg hogy: "fúj, kétütem?", el kell ismernünk, kevés kategóriatársa képes hasonló teljesítményre!!!!

Hibalista

- kormánym?, fékmunkahenger, gyertya, kupplung, féltengelyek, stb....

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Wartburg 353 Következő autója? Fiat Ducato 2,8 JTD
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Barkas B- 1000

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)