A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Barkas » B- (1000)

B- B-1000 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Barkács, a Mindenes Villám

Szöveges ítélet

Tapasztalataimat két puttonyos barkasról írom, amelyeket a nagy Magyar Alföldön hajszoltunk/hajszolunk. Vásárlási koncepció egy igénytelen, viszonylag nagy teherbirású autó volt. Az els? barkas hatalmas lelki traumát okozott, amikor Apám beállított vele egy langyos nyári este... Pénzügyileg remek választás volt, csak a két els? ülés volt benne, tgk-nak vizsgáztatva. Istentelen sok cuccot hordtunk el vele, a lehet? legváltozatosabb összeállításból, nem volt ritka, hogy 1,5 tonnával kínoztuk emelked?kön. Ha éppen friss, ropogós kuplungtárcsa volt benne akkor gond nélkül ment, de ha csúszni kezdett, akkor itt volt a vég, néha a saját potrohát sem tudta cipelni. Embertelen terepeken is elment, f?leg a váltó áttételei miatt. V-max: 100 km/h de ekkor már életközeli élményeim voltak. Mivel a hosszú élettartam végett kicsit dúsabb (1:20) keverékkel járattuk a kipufogó nagyon hamar teliment ramattyal, ilyenkor jött a kiégetés... Ha az olajsár elérte a gyulladási h?mérsékletet, a fél határ ködbe burkolózott, mint egy meghitt ?szi reggelen. Láttam már T-72-est, elrejt? ködgránát kilövése közben, hát az ehhez képest kutyatöke.
Fél? volt, hogy a barkácsot hátulról meger?szakolja egy gyorsabb autó, mert vajmetál szinével tökéletesen beleolvadt a környezetébe, mint az a bizonyos szürke szamár.
Mivel a tömítés tökéletlensége miatt a vísszivattyútól átszivárgott a víz az azt hajtó tengely mellett, boldogan spriccelve az ékszíjtárcsál. Sorozatos cserék után is mindig elromlott, ezért egy huszárvágással megoldottuk a helyzetet.
A tengely házába fúrt menetbe raktunk egy zsírzógombot, és telinyomtuk jó öreg ruszki gépzsírral.
Amikor kezdett lekopni a festék a járgányról, jöttünk rá, hogy az el?z? szine almazöld volt, enyhe kawasaki stílusban, a lökhárítók pedig lilában pompáztak :-)
Másodikkén egy fiatal korában önkormányzati gépként dolgozó, körablakost vettünk elképszet?en jó állapotban.
Mivel ez Édesanyám kedvence lett, ? vette kezelésbe, rákerültek körbe a barackszin? függönyök( ha nem szégyelném még meghitt együttlétekre is alkalmas volna, s mivel 3 üléssor van benne, igazi mobil gruppeniroda lenne). Kapott még nagyobb kerekeket rózsaszín felnikkel(!), valamint virágos üléshuzatot. 70´ RuleZ! Már gondolkodtam, hogy egy hatalmas békejelet ragasztok az orrára és rászokom a marihónaljára.
Összeségében hihetelen strapabíró, és szeretnivaló kis furgonok, ha a zöldkártya mizéria miatt nem vonják ki ?ket a forgalomból, még sokáig remek társak lehetnek.

Hibalista

- Kuplungtárcsa, Vísszivattyú tengelyének tömítései, termosztát, et cetera.

Ide hordtam szervizbe

Apám és Én

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 198
Kényelem (3) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Barkas B- 1000

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)