A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Barkas » B- (1000)

B- 1.3 ford fiesta moci 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

A rohadék!

Szöveges ítélet

egy rüheteg autó! soha többet!
céges auto volt én meg soför voltam igy ez jutott...
hozzá kell tenni minden kezd? soförnek iet adnák ezen aztán metanulna vezetni. kett? drab akumlátorral rendelkezett a mi kis barkas-unk mert az volt a gondja hogy hidegben nem indult könnyen.....hideg egyenl? nyáron reggel 20 fok!
szivató padlógáz inditás. 1 perc -2perc semmi
aksi nulla sarut át a másikar egy két motorfordulat és indult is...bemelegdett aksi sarut át a másikra akkor a maradék energiával elindult és fel is volt töltve mindkét akku igy reggel is elindult...a viz az folyamatosan forrt kolléga mindig levette a tratályt ha bugyogott és kilogatta az ablakon. ez meg is lett igy oldva... a kipufogoja olyan volt akár a szita. a kuplung folymatosan beszart. hol meg a bowden szakadt le.
fütés egyszerüen nagyszerüen volt megoldva a hütö mögött a lábtérnél ki volt vágva a lemez flex-el igy télen fütött nyáron meg leégette az ember lábát.
volt valami kis elektronikai problémája ami ugy mutatkozott hogy ha be volt kapcsolva a világitás nem szolt a rádio...és forditva... igy nappal rádioztunk este világitottunk.
az oldalsó toloajtok folymatosan leszakadtak kisebb eröfeszitésre..amire szükség volt a sinek ugymond zsirmérgezése miatt.
szigetelése nulla volt ez nyáron és télen egyaránt szar.....
viszont rettentö sebességre volt képes hála a ford motornak...
viszont a fékkel volt némi probléma mert lasulást csak akkor produkált ha 3-szor lenyomtuk egymás után tövig a fékpedált..de utánna satuzott rendesen.
szóval élménydus utakon vettem részt vele......
hála égnek lecserélték öket transporterre.....
nah itt kezdödik az auto................
remélem mégegyszer nemkell mennem ien szörnyeteggel! viszont megtanult az ember barkaszt vezetni.

Hibalista

- sokmindent nem irok BARKAS ennyi
- de végülis olcsó hozzá minden.

Ide hordtam szervizbe

Szasza haverunk mühelye igen jo szaki és megbizhato pontos gyors!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

én meg a fönökeim.
nah mi is jok vagyunk...ha nem sikerült irány a szasza!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? ezerkenöcs Következő autója? lada niva
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Barkas B- 1000

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)