A kék sárga
Szöveges ítélet
Szóval végigolvasva a többi ítéletet, néhányan elmarasztalják, viccelödnek, stb.
A mi Barkasunk alső gazdája a magyar posta volt, mikor hozzánk került még mindig látszott rajta a tényleges folyamatos szervíz.
Ennek is volt sok gyerekbetegsége, a vízszivattyú beszerelés otán enged egy darabig, kimossa a csapágyzsírt, aztán bekopik, és működik rendesen, a csapágy meg száraz. 2 zsírzógomb, fél óra munka 50 Ft ráfordítás és kész.
A motorja sokáig bírta, mig nem tiszta benzínt kapott.
A felújítások semmitérő minőségűek, ezért Dacia motort raktunk bele. Nagyon profi gyújtással könnyen indult, de a megszakítót mindig gondozni kell.
A váltójával, kuplungal soha nem volt gond, LUK kuplungszerkezet, 1* kell megvenni és kész.
Volt benne benzínkájha, tökéletesen ment mindíg télen soha nem fáztunk.
Egyszer újra fényeztük, kék-sárga lett. Nagyon elkaptuk a színét.
Sajna összetörött, a kályhát kivettük belőle, mai is jól fűtt.
Összeségében ha lehetne venni egy jó állapotút, ma is megvenném, csak az 500 km-es szervízintervallumot kell betartani, ami kb 50 Ft.
Hibalista
- Motor (a gyári tuti, csak a csoda magyar felújítások nem jók)
Ide hordtam szervizbe
Én, meg a Miska, de soha senki más!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 85 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | LT |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
