Ó´ ha én szerelő lehetnék
Szöveges ítélet
Egy ismerősöm lecserélte, UNO-t vásárolt és a régi autóját eladta nekem kedvezményesen! Bár ne tette volna!
A lejárt műszakit elsőre újra cserélte, a karosszéria hátsó iveknél a rozsda tajtékzott, így a vizsgáztató felhívta a figyelmemet, hogy legközelebb nem fog ám átmenni! Gyorsan lakatolni, 60 ezer, de észrevettem, hogy néha köhög! Nem ragozom szerelő, szerelőt követett, de nem voltak elég alaposak, nem tudták megjavítani a gyújtást. A hiba faramuci volt, erre csak akkor jöttem rá amikor vettem a bontóban egy másik alkatrészt és rájöttem, hogy az előgyújtást egy műanyag alkatrészecske szabályozza, no ez volt nem megfelelő alkatrészekkel javítva, hozzátéve a magyar szerelőkről kiállított rossz bizonyítvány jeléül, hogy a szerelők azt gondolták a karbival van baj, ezért azt addig molesztálták míg, elrepeszették. Valamint a fúvókákon is igazítottak valamit! Hát nem előnyére vált a gépnek!
NO ez végleg betette a kaput, haza még hazagurult, de többet nem akart megmozdulni, pedig az új alkatrészekkel próbáltuk mindhiába.
Porosodott az utcán egy telet, amikor szóltak hogy megvennék restaurálni, alapnak és én szó nélkül odaadtam, a vételár többszörösét költöttem rá és már volt másik autóm (10 éves twingo) így kicsit fájó szívvel de odaadtam.
Így telt ki az esztendő...kiadás: kb 120 ezer egy év alatt plusz a vételár, mínusz az igen szolid eladási ár.
Utólag sajnálom mert még kiszedhettem volna belőle az új aksit, leszívhattam volna belőle a benzint, csak hogy kompenzáljak valamit, de nem... Méltósággal néztem végig ahogy elvontatják.
Nem is tudom hogy sajnáljam-e az illetőt aki megvette vagy irigyeljem. Az autó ugyanis szerethető ritkaság, mókás és közszeretetnek örvend, jók hozzá a fiat alkatrészek, ha lenne egy műhelyem és magam szerelhetném, álomautó lehetne. Az ülések 20 év után nem az igaziak, de javíthatóak. A teljesítménye a kis motor ellenére is lenyűgöző!
Érdemes kipróbálni ha más fizeti a számlákat!
Összegezve: öreg olasz autó, ha nem vagy dicső szerelő, jól felszerelt garázzsal, maga a pokol kénköves kínkeserve...
ha van kérdése: berbuch@freemail.hu
Hibalista
- gyújtás 6000, gyújtás 8500, karosszéria 60, gyújtás 6500, és még gyújtás sokszor+ karbi "javítás", ülés javítás, hűtő sapka,
Ide hordtam szervizbe
Sokat kipróbáltam, de 1 se´ tudta megjavítani a GYÚJTÁST!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | R Twingo (mehgalt) és egy Suzuki Ignis (üzemel) |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |