A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Autobianchi » A 112 (1969-1986)

A 112 1984 Junior 1.0 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ó´ ha én szerelő lehetnék

Szöveges ítélet

Egy ismerősöm lecserélte, UNO-t vásárolt és a régi autóját eladta nekem kedvezményesen! Bár ne tette volna!
A lejárt műszakit elsőre újra cserélte, a karosszéria hátsó iveknél a rozsda tajtékzott, így a vizsgáztató felhívta a figyelmemet, hogy legközelebb nem fog ám átmenni! Gyorsan lakatolni, 60 ezer, de észrevettem, hogy néha köhög! Nem ragozom szerelő, szerelőt követett, de nem voltak elég alaposak, nem tudták megjavítani a gyújtást. A hiba faramuci volt, erre csak akkor jöttem rá amikor vettem a bontóban egy másik alkatrészt és rájöttem, hogy az előgyújtást egy műanyag alkatrészecske szabályozza, no ez volt nem megfelelő alkatrészekkel javítva, hozzátéve a magyar szerelőkről kiállított rossz bizonyítvány jeléül, hogy a szerelők azt gondolták a karbival van baj, ezért azt addig molesztálták míg, elrepeszették. Valamint a fúvókákon is igazítottak valamit! Hát nem előnyére vált a gépnek!
NO ez végleg betette a kaput, haza még hazagurult, de többet nem akart megmozdulni, pedig az új alkatrészekkel próbáltuk mindhiába.

Porosodott az utcán egy telet, amikor szóltak hogy megvennék restaurálni, alapnak és én szó nélkül odaadtam, a vételár többszörösét költöttem rá és már volt másik autóm (10 éves twingo) így kicsit fájó szívvel de odaadtam.

Így telt ki az esztendő...kiadás: kb 120 ezer egy év alatt plusz a vételár, mínusz az igen szolid eladási ár.
Utólag sajnálom mert még kiszedhettem volna belőle az új aksit, leszívhattam volna belőle a benzint, csak hogy kompenzáljak valamit, de nem... Méltósággal néztem végig ahogy elvontatják.

Nem is tudom hogy sajnáljam-e az illetőt aki megvette vagy irigyeljem. Az autó ugyanis szerethető ritkaság, mókás és közszeretetnek örvend, jók hozzá a fiat alkatrészek, ha lenne egy műhelyem és magam szerelhetném, álomautó lehetne. Az ülések 20 év után nem az igaziak, de javíthatóak. A teljesítménye a kis motor ellenére is lenyűgöző!

Érdemes kipróbálni ha más fizeti a számlákat!

Összegezve: öreg olasz autó, ha nem vagy dicső szerelő, jól felszerelt garázzsal, maga a pokol kénköves kínkeserve...

ha van kérdése: berbuch@freemail.hu

Hibalista

- gyújtás 6000, gyújtás 8500, karosszéria 60, gyújtás 6500, és még gyújtás sokszor+ karbi "javítás", ülés javítás, hűtő sapka,

Ide hordtam szervizbe

Sokat kipróbáltam, de 1 se´ tudta megjavítani a GYÚJTÁST!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1984
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? R Twingo (mehgalt) és egy Suzuki Ignis (üzemel)
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Autobianchi A 112 1969

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)