A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » V8 (1988-1994)

V8 3.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megőrültél??? Hadd vezessem!!!

Szöveges ítélet

Először mindenki a fogyasztás miatt hüledezik, és néznek kérdően, hogy elment-e az eszem. Aztán az autók iránt lelkesebbek elkezdik csorgatni a nyálukat :)

Jó állapotban 6-800000 Ft körül lehet ilyet venni (csak sajnos itthon elég gyenge a felhozatal), utána fájdalmasan meg kell válni az átíratási illetéktől, megcsináltatani az apróságokat, végül menni vele sokat. Ha elviseli az ember, hogy néha várni kell a bontott/felújított alkatrészre, egyáltalán nem kerül többe benzinnel együtt, mint egy néhány éves kisautó részletre.

Mit is kapunk ezért? Egy csodálatos motort, ami az automata miatt nem a 0-100 bajnoka, viszont 6800-ig forog, és 130-nál még padlógázra visszarakja hármasba. Az előzés sosem gond. A quattro hajtás miatt hó, jég nem akadály, tapadás van bőven.

A felszereltség mai szinten is jónak számít: ABS, légzsák, tempomat, automata klíma, stb. Belül igazi faberakások, bőrfotelek. 80-160 között bármilyen sebességgel ugyanúgy lehet cirkálni vele, a külvilág megszűnik létezni.

130-nál 10 litert fogyaszt, 160-nál 12-13-mat, városban 18-20 is belemegy, ha sok a dugó.

Ebben az autóban még volt anyag :) Sajnos eltaláltam egy szedán F Astra hátulját, kb 30-40-nel. Kellett cserélni egy lámpatestet, egy karosszériaelemet (kicsit meggyűrődött), valamint a géptetőt és a lökhárítót fényezni kellett. Szegény Astrának eltűnt a csomagtartója, még a hátsó ablak is betört.

Végül eladtam, de még ott helyben vettem egy ugyanilyet, 4.2-est :)

Hibalista

- szervopumpa + csövek
- klímakompresszor
- lambda-szonda
- váltó szimmering
- + apróságok
- + kötelező cserék (olajak, vezérlés, gyertyák, stb)
-

Ide hordtam szervizbe

Bényi Zoli, Érd - korrekt áron, lelkiismeretesen, jól dolgozik, mindent tud a V8-ról

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 217000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? 309 Következő autója? Audi V8 4.2
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi V8 1988 (1988 - 1994)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)