Az utolsó kereszteslovag...
Szöveges ítélet
Először is Németországból kell ilyet hozni, anno KB 400.000 Ft-tal a magyar piaci ár alatt volt! Azóta szervízre időarányosan nem vészesen költöttem, de én vezérműszij felujitás után vettem közvetlen, az mondjuk 100e FT körül lesz nemsokára. Az UFO fék 40,000 +ÁFA/DB, és nem 120 ezer mint ez kering a neten!! Egyetlen rossz tulajdonsága a fogyasztása, de igazából ez jellegéből fakad, tehát havi 30-40 alatt nem tankolok! Autópálya 10-13 liter, város 12-18. De mivel állandóan kocsikázok, nem költök italra :-) Oroszálnt tartani klassz, de be kell rendezkedni napi fél zebrára ugyebár, és ezt nem is illene felhánytorgatni, főleg nem az oroszlánnak... ja a felnik 17-es A8 kerekek, Télen a Quattro hajtás, a SÍZSÁK, az állófűtés és az ülésfűtés miatt imádom, nyáron meg a digit klíma és a hátso elektromos napellenzők melengetik a szívemet. A teljesítménye miatt meg éjjel nappal imádom, mivel többnyire odaverek minden 10-15 millió alatti autót az utakon, főleg kanyarokban (pl. Gödöllö környéke M3). Ez az utólsó "nem lekerekített, nem 90-es évek japán autóira hajazó" jó kiállású gép. 4 külföldi haveromat vittem ki a kempinskiből a reptérre 3 extra nagy, 1 nagy és 3 kis bőrönddel, és csak egy kicsi nem fért be a csomagtartóba, ami rettenetes méretű. Tekintélyt parancsoló, ha a sávomban kicsit jobbra vagy balra húzodok, mások mindjárt fékeznek, be akarnak engedni :-) Ugyanazok, akik suzukit leszorítanának. Nem nagyon púposkodnak megültetett lepattant retekkel mellém álló vetekedő hülyegyerekek se. Benzinkútnál odajönnek másik audisok nézegetni, rendőrök be akarnak nézni a motortérbe, és kérnek egy padlógázos indulást...Egyirányu utcában letekerem mind a 4 elektromos ablakot, hogy jobban halljam a V8 duruzsolását, és a robajt, amit egy gázfröccs előidéz. Akik szidják, irígyek, mert megy mint az atom, gyönyörű klasszikus design, bőr és fa és króm hegyek..Később tervezek venni még egy vagy két ugyanilyet, alkatrésznek, illetve halálra tuningolás céljából...Szóval viszlát a HUNGARORINGEN és DEBRECENBEN a GYORSULÁSIN (ahol akár 4 emberrel is kényelmesen elindulnék, ha lehetne :-)))
Hibalista
- Ternosztát gyári, anyag 5000, munkadij 2000
- Holtpontidő+fordulatszámjeladó, anyag 10000 internetről postai utánvéttel bontott
- Felső vizcső gyári, 12000 Ft
- Fékbetétek 15000 Ft (első)
- Olajcsere anyag+munka 25000 Ft szűrőkkel együtt
- ABS jeladó 5000 Ft uj 1db
- Ablakemelő kapcsolók 2 db = 3000 Ft bontott
- kormánymű (felujitott) 25000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Bényi Zoli, ÉRD, +36 30 99 05 692, nagyon ért hozzá, korrekt és reális áron dolgozik....
+
magam szerelem ETKA szoftver alapján + egy autoszerelő srác segít a nagyobb munkákkal
+
Ajánlanám a www.atc.hu céget, testreszabott szoftvert irnak a vezérlő chipbe, igy +40 NM, +30 LE és alacsonyabb nyomatékon húz, mint egy DIZEL, mindezt 50e FT-ért!!
+
www.injektor.hu, az öreg utálja az audikat, szidalmazza őket nonstop, de megcsinálja, nagyon vágja a témát a tuningtól az elektromos hibakeresésig, csak kicsit drága, de megéri!!!
Általános hibakeresés 20e FT minimum, de mindent megmond a benzinszűrőtől a lambda szondán át a kompresszióig stb...
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
MÁRKASZERVÍZBE VINNI TILOS!!! Az előző 3.6osomat a porsche budába vittem 1997-ben, de 120 ezres számlát hoztak ki olajcserére, meg "felfagyállóztuk", és "kitakarítottuk a klímaszűrőt" stb. rémtörténetekkel
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | v8 3.6 | Következő autója? | V8 4.2 Together4ever!!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
