Ezüst nyíl
Szöveges ítélet
Németországból hoztam be, egy Audi mérnöktől vettem, aki láthatóan nagyon vigyázott az autóra. 5 év garancia van rá a magyar 2+2 helyett, ami sokat érhet még.
A próbakör után nem volt kérdés, annyira lenyűgözött az autó külseje és belseje is, no meg a menettulajdonságok.( Mustang GT-t megeszi reggelire) Gyönyörű a kipufogó hangja is és a DSG fart duroggást sem lehet megunni. :)
Ezt az autót csak DSG és Quattroval szabad megvenni, utáltam az automatát eddig, de ez egyszerűen zseniális. Kitalálja a gondolatodat és villámgyorsan teszi a dolgát.
2 dolog zavaró, az egyik, hogy sportautóba Start-Stop minek??? képes hideg motornál az első kereszteződésben leállítani, a tiltógomb pedig minden indulásnál újra nyomandó...a másik, hogy S módban szól legszebben a kipuff és az a legpörgősebb beállítás, viszont ilyenkor tiltásig pörget és ha elveszed a gázt, nem vált el, hanem üvölt a motor és jópár mp kell mire esetelg visszavált. Több negatívumot nem tudok, nagyon nagy élmény vele autózni.
A mindennapokban is jól használhatónak bizonyul, azon kívül, hogy a hátsó ülésre max egy felnőttet lehet behajtogatni, a csomagtartó 2 személynek és nagybevásárlásra bőven elég. Finom gázkezeléssel egy csendes, családi autó érzetét kelti a vezetése.
Hibalista
- az ülés műanyag támlája elvált és nyöszörög (Totalcaros tesztautóban is így volt)van rá gyári javítás de még nem volt szervizben
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Octavia 1.8 Turbo | Következő autója? | vagy vmi más elektromos |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
