A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » TT (1998)

TT 1.8 T 20V 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Símán jó ;)

Szöveges ítélet

Előszó:
Egy Renault Megane Coupe-t vezettem előtte . Szerény 1.6 90lovas volt , használtam 1,5 évig . Sajnos a sok olajfolyás , kopogó nyekergő idegölő belsőtér , lomha motor után vágytam vmi erős normális kocsira . Erre rátett 1 lapáttal hogy Apám vett egy Mercedes CLk Elegance-t (legmagasabb felszereltség) És elmentünk 1 kőrre , illetve használtam 1-2x egyedül is.. Mitne mondjak a kocsi 200 ló , kompresszor minden fordulatszámon nagyon nyomatékos , eszméletlen kényelmes és minden elektromos , kézre esik , az ember szinte fekszik a kocsiba,Null kotyogás ,bőr belső , 90 lóerő után meg főleg azt hittem hogy vmi übermáyer vagyok . Ezek után egyértelmű volt számomra hogy nekem kell új kocsi , elis kezdtem böngészni használtautót .Hosszú keresés vette kezdetét , néztem sok fajta kocsit mint pl. Seat Leon , Fiat coupe 220ló , celica stb. stb. Mercedest nem akartam mert nem 1 olcsó mulatság a szervize ,nameg nem akartam majmolni Fatert :D Aztán rábukkantam egy ezüst TTre kínt 17.kerületben , megnéztük , mentünk vele de az előző tulaj hanyagsága ledöbbentett... TESCOs műanyag telefontartó belefúrva a légzsák mellé 6 csavarral , kopások , műszerfalon csomó mutató ugrált stb. Aztán egynap rábukkantam egy fekete TTre , huh elis mentünk megnézni , megláttam és tudtam hogy ő kell nekem. Fekete + fekete bőr belső ,tempomaton kívül minden volt benne. Vittek 1 kőrre és érdekes mert jóval erősebb volt mint az ezüst , köszönhető 1 eléggé komoly Remus kipufogó rendszernek, aminek a hangja is furcsa volt mivel sípolt a turbo kinyílásakor , aki csak hallja nemtudja mi lehet ez , nagyon brutális . A régi kocsimat beszámították így megis voltunk . Nézzük a többit :)

Belsőtér:
Nos ahogy már többen is írták , valóban olyan a kilátás mint egy Tankban , hosszú lapos üvegek oldalt illetve elől is. Piros lámpánál előre kell hajoljak sokszor ,hogy lássak valamit . De viszonylag gyorsan megszokja az ember , 1hét alatt megbarátkoztam vele , a parkolás nem ment ilyen gyorsan , de már azis megy :D Így 1,5 év után már szokatlan ha más autót kell vezessek . Bőr belső , kényelmes ülések , ülésfűtés ami télen nagyon hasznos . Nagyon exkluzív belső tér , vöröses narancssárga kivilágítás ,digitális fűtés/klíma beállítható hőmérséklettel amit lehet használni digitális kilóméter órának is. Minőségi anyagból van összerakva , nem kotyog zörög pedig 11 éves a kocsi . Egyetlen dolog ami idegölő az a kalaptartó , de aztis utólag vettem bele hogy ne lássanak a csomagtartóba . Aki eddig beleült csak bámulta a műszereket hogy milyen szép , meg ilyen igényes . És igazat kell adjak nekik :D Hátsó üléssor kizárólag hátizsák,kabát,nyaralás esetén hűtőtáska tárolására szolgált.Aki édes hármasban akar utazni benne az számítson egy Guantanamoi utazásra , nagyon kényelmetlen .
-Csomagtere meglepően nagy , sok minden elfér benne , és a hátsó ülések lehajthatóak , ami nagyon praktikus , sok hasznát vettem nyaraláskor , belefért egy k***a nagy gumicsónak :D

Külső:
Hát ezt mindenki döntse el maga , én kicsit elfogult vagyok vele szembe , nagyon tetszik , megnem mondod hogy 11 éves. Fekete külső 17'es kerekek . Mindenki bámúlja , akárhova megyek forognak utána . A rajsrácok a kútnál bandáznak a FIATal , elgurulok mellettük és csak bámulnak . Akinek ilyen kocsija van , feltűnést kelt , ezen nem lehet változtatni . Azt sugározza hogy : gazdag vagyok sznob és beképzelt :) vagy csak az emberek irigyek? Sajnos a rossz indulatú emberek is megtalálják , volt közte rendőr is , átszóló srác aki megjegyezte hogy: "látszik van akire nem hatott a GAZDASÁGI világválság" én meg csak pofátlanúl belevigyorogtam a képébe . Ezt dobta neki a gép . Szépen lemossa az ember és áttörli 1 ronggyal , ez felér egy polírozással is . Egyből csillog és eszméletlen szép :) nekem azért nem tetszik ezüstbe , mert ha megfigyeli az ember hogy az ezüst TTken látszanak a vonalak ahogy összeilleszkednek az alkatrészek , feketénél egybe olvad.

Fogyasztás:
Városban használom általában , A-ból B-be megyek vele mostanság , így 10-11 litert eszik .
Horvátországban voltunk bnőmmel akkor 130-200as tempónál 10litert fogyasztott , sztem teljesen reális és elfogadható
Ha döcögünk vele országúton 80-110el akkor akár 8-9 literre is le lehet szorítani. Láttam olyan hirdetést ahol azt írták hogy akár 6.5 literrel elmegy . Namost az első reakcióm csak ennyi volt -> ????????????????
legyünk reálisak , sose fog annyival elmenni max ha 60al gurulunk lejtőn lefelé egy kamion mögött üresben . Kell annak a 180 lónak a benzin , Vpowerrel tankolom , így kicsit jobban fogyaszt és tisztán tartja a 100 oktán a motort , sztem megéri.Olajból is a jófajtát igényli , Motul versenyolaj van az enyémben . Ilyen Tescosal ne mérgezzük , annak csúnya vége lesz.

Teljesítmény:
180 lóerő 1.8Turbo . Első kerekes.Sok fékezés után túlmelegszik a fék és nemfog annyira esetleg vmi minőségi Tárcsa+betétre érdemes cserélni, egy jó kipufogó rendszer is sokat dob a turbós autóknál , érdemes befektetni egyre. 1es 2es nagyon agresszív , főleg az enyémmel . Nagyon feszes a futóműve , pattog a szupcsi magyar utakon , minden úthibát érzékelni benne . Ez kicsit idegesítő a hétköznapi használat során , de ha elkezdjük komolyabban használni és nyomni neki akkor hasznos , jól fekszik főleg jóminőségű gumikkal. Chippelni lehet , dob rajta 30 lóvat , de hogy meg éri e... ezt mindenki döntse el maga , a motor kárára megy a dolog . Nekem nemér meg 1 motorcserét . Ha őszinte magával az ember úgyis tudja hogy elég az a 180lóerő , dehát a mohóság határtalan , főleg ha belekóstolt a gyors kocsik és a versennyel járó adrenalin világába . És ilyenkor száll el a kocsival , nekem sajnos 2x is volt rá példa a családban . Ezért csak annyit tudok mondani hogy Ésszel.
Kanyarban idegesen viselkedik , nekem nemvolt hátul spoilerem , ezért magas sebességnél ugrált a kocsi , de vettem egy bontottat amit felis rakattam , azóta tapad és nem ugrál , esetleg van hozzá egy kiegészítő spoiler amit ráhelyeznek a gyárira , eddig csak a német ebayn láttam , biztos számít azis. A quattro minden esetre jobban viselkedik a kanyarban , sokkal stabilabb , hóban megy mint 1 tank és masszívabb mint az első kerekes . De ez a súly rovására megy , nameg többet is fogyaszt 2-3 literrel.

Sok ember ellen versenyeztem mióta megvan a kocsi , voltak ilyen raj Puntok , GSI astrak , Civic VTiból volt jópár , saab , BMW 328 325 x5 ,colt ,1halom swift,Rover, HGT bravo... mind alúl maradtak . Nagyon bírom az ilyen hangos kipufogós Műxenonos hülyegyerekeket , akik a kezdő jogsival feszülnek éjszaka a baseballcapjükben , minden van a kocsin , lángcsóva meg dísztárcsa spinner.. nevetséges . És persze a kedvenceim , honda ami legyőzhetetlen , civic miután ottmaradt többször is lámpától lámpáig azzal magyarázta hogy , többenültek benne meg nem 100oktánost tankolt , nehéz a mélyláda a csomagtartóban ... Vácin visszafelé rajtnál eltört a váltója , akkorát csattant hogy majdnem kiszakadt a motor is .De 1 kocsinál nem csak a motor számít hanem az összkép is , hasonlítsuk össze a belső teret , mivel a külsőre azt mondom oké , ízlés kérdés .. Quartz óra meg színeskockásmintás plüss ülések? heheh. Mindennel tudnak védekezni főleg hogy a TT nemis sport autó , amiben részben igazat adok. Kedvencem mikor vki írta az 1ik VTI civic itéletben hogy fogja a 4.2 quattrot :DD ja álmaidban magömlés közben :) de íme 1 kis statisztika : Aki ismeri németországban a Nürburgring-et az tudja miről van szó :

8:42 --- 142.069 km/h -- Audi TT 1.8 quattro w. ESP, 225 PS/1461 kg, (sport auto 07/01)
8:42 --- 142.069 km/h -- BMW Alpina B3 3.3, 280 PS/1495 kg (sport auto 07/99)
8:42 --- 142.069 km/h -- Lotus Exige, 179 PS/796 kg, (sport auto 11/00)
8:43 --- 141.797 km/h -- Honda Integra Type R (sport auto 12/00)
8:44.83 141.303 km/h -- Chevrolet Corvette Coupe, 339 PS, automatic (Top Gear magazine)
8:46 --- 140.989 km/h -- Porsche 993 Carrera S, 285hp
8:47 --- 140.721 km/h -- Honda Civic Type-R, 200 PS/1246 kg (sport auto 11/01)

Persze énis ismerem a kocsi határait , Subaru , nagy köbcentis kocsik , mercedes AMG , skyline stb. stb. ezek ellen nincs esélyem , de ha nagyon akarnak versenyezni menjenek az Rs4 vagy az Rs6 ellen.

Hát a végszó ...
Igazából egy eléggé jó minőségű presztízs autót kapunk , nem igényes , mivel a Golf IV.es alapjára lett építve , alkatrész árak teljesen elfogadhatóak . Kényelmes utazás érdekében 2 embernél többet ne préseljünk bele . Én ajánlom mindenkinek hogy kocsi vásárlás előtt vizsgáltassa be vhol , sajnos sok a törött közöttük . Aki nagyon tutira akar menni és nagyon véresszájú az nézzen körül a német autópiacon is , talán talál első kézből vmi jó minőségűt , az 1.8nak a regisztrációs adója nem vészes . Quattroval jobban jár az ember , bár kicsit többet fogyaszt , de többet is kap érte , kanyarfekvésben nagyon jó , és teljesítményre is jobb , esetleg egy 3.2est , de annak már horror a fogyasztása . Én megvagyok vele elégedve, nekem a következő autóm is remélhetőleg egy TT lesz :):) Városba ha eltudod viselni a feszes futóművet meg a mostani benzin árak miatt a kicsit magasabb fogyasztást akkor 1 nagyon jó élmény autót kapsz , hanem akkor vmi dízelt válassz ! Árban nem vészes , 2-5 millió között mozog , de úgy nézik mintha 15 lenne , egy új autó simán van ennyibe , hanem többe is .

2010.Augusztus 30.

Sajnos lesz 2 kerékcsapágy cserém , hála a rossz utaknak és a szerpentinnek.
Illetve került a kocsira 1 garnitúra Audi TT parabol felni . Egy héten belül kerül még bele egy HKS lefújószelep és HKS légszűrő. Amit észre vettem hogy a gyári spoilertől amit utólag rakattam a kocsira , kb. 1,5-2 literrel kevesebbet fogyaszt pályán és városban 1el. Aminek nagyon örülök :) . A kocsival még mindig maximálisan megvagyok elégedve . Remélem minden rendbe marad vele.

Hibalista

- - ABS elromlott , nem kellet cserélni mivel megtudták csinálni - 70K - - Futómű hála a Budapestdakarrally utaknak (szilentek , gömbcsuklók , stabilizátor stb.) 40-50 K eddig - - Berregett a kipufogó , vmi a katalizátor felett elrohadt 10K - - Turbocső elolvadt de gyorsan megoldották 1 klímacsővel , azóta is jó ! :) 5000.- - - Egy kavics átnyeste mindkét klímaventilátort .. pech 60K - - Meghalt 1x a műszerfal , de előző tulaj állta a költségeket kb. 50-60K - - Kiégett az egyik Xenon illetve mind két helyzetjelző , természetesen a hagyományos nem jó bele , csakis az Audinál kapható . Xenon volt 13K helyzetjelzők darabja 3000.-

Ide hordtam szervizbe

Bp. 11ker Rimaszombati út ABS javítás ügyben fordultam hozzájuk , család odahordta régen a kocsikat.Miután megvizsgálták az ABS-t rávágták hogy 150.000ft alatt nemfogom megúszni , kicsit elborzadtam és elkezdtem kutakodni EBAY-en , találtam is ABS vezérlőt úgy 65.000Ftért átszámítva. Egyből érdeklődtem hogy ők beszerelnék e nekem , aztán hirtelen azt mondták hogy hagyjam ott a kocsit , vhogy megoldják ...1 héttel később megis volt , megcsinálták 70ért . Majd mikor próbáltam beindítani, misztikus okokból kifolyólag nem indult be , bekellet tolni ahol a profik megállapították hogy valószínűleg a légtömegmérő adta meg magát , hol ott eddig semmi baja nemvolt.. nehezen beindítottuk , mentem vele 1 kőrt és semmi baja nincsen azóta.. érdekes :D ezek után nem bízok meg szervizbe . Sztem érthető

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Kondorosi úton volt egy VW audi gyors szerviz , gyorsan dolgoztak és ügyesen , nem kellet ott hagyni a kocsit , legalább láttam mindig mitörténik , sajnos elköltöztek a zöldkártya megszűnésével , vhol a Xkerben a halál háta mögött vannak most , sajnos messze . Illetve gazdagréten van még vki .Az utca nevét nemtudom , majd hozzájuk ha lesz vmi .

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 1.6 Megane Coupé Következő autója? 1.8 TT quattro vagy 3.2 TT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi TT 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)