Limitless - Csúcshatás, de ez NEM a film! :D
Szöveges ítélet
Szóval,a történetet ott kell kezdjem, hogy miután kihűlt a szerelem - http://nepitelet.hu/autok/fiat/barchetta_1995/nem_akartam_barchettat_-_en_hulye/ - és újra egy Zsiguliba lettem szerelmes, kis idő múlva realizálnom kellett, hogy Piros - ő a 2103-as, azóta már OT 50-16, de erről máskor :) - nem arra való, hogy nem létező hajam lobogtassa és rohanjon velem a tetőtlenség gyönyörű, szőke nőkkel kikövezett purgatóriumába! :)
A gondolatot tett követett, és elkezdtem újra hajszolni a "roofless pleasure"-t - a kabriókat.
BMW E30-E36, ezek voltak a listán - és egy véletlen beállításnak köszönhetően a HAHU-n odakerült az AUDI TT Roadster.....Hm, nem is rossz, kék, 180 lóerős, frissen behozott, blabla....És hétvégén itt van a közelemben, tudtam meg a tulajdonos felhívása után! Nosza, mint megannyi jelet követve autóvásárlásaim során - hűen pipálgatva a bakancslistám tételeit :) - rövid autózás után egy boldog TT Roadster tulajdonos lettem.
És a lényeg, az érzelemdús és épp ezért SZUBJEKTÍV ítélet! :)
Rohadt sokat eszik, ezt azonnal szomorúan kellett tudomásul vennem, a Barchetta stabil - mindegy, ütöd-vágod, vagy krúzolsz vele, bár azzal sosem tettem :) - 8 litere itt alapból, tojáshéjjal a lábad alatt 9,5. Igaz, ez egyszer sikerült csak, inkább 10-12! :D
Na de a turbó, ahogy rohan veled, mint egy mérgezett svábbogár, egy agyontuningolt, morcos VW Käfer reinkarnáció, ahogy szív a turbó és egy véget nem érő "Dirty blow job"-ban ötödik fokozatban is szabályozásig pörög a motor! Tol, mint egy gőzmozdony, szív, mint egy megvadult szerető, akihez képest Austin Powers svéd vákuumos pénisznövelője gyenge kettes alával ülhetne a szégyenpadra!? :D
Szóval az autó maga egy negyedik generációs Golf műszaki alapjaival rendelkezik, de ez a fenét sem érdekli, vissza a lapos, kék ördög gonosz Xenon-tekintetéhez! :)
7,5 fokban már tető le, a szuper szélvédelem, remek fűtés, és fűthető bőr sportülések miatt akár autópályán is bevállalható - be is vállaltam....Csomagtartója meglepően tágas, legalább kétszer akkor, mint a Barchettáé volt - de ugye ez nem szempont egy ilyen autónál! Rengeteg apró kis rekesz és üreg van benne, azért a németek tudnak tervezni, aprólékosan, mindenre gondolva. Az autó roppant kemény és épp ezért stabil is. A fogyasztását már ecseteltem, de szerintem nem vészes, csak meglepő volt. Főleg, hogy a 1.8 TSI SuperB 6.4-el elkocogott..... :)
A Bose Hifi istenien szól, pedig maga 11 évével már azért kicsit nyúzottnak kellene lennie, de nem az. A 18-as kerekek roppant érzékenyek, az eldobott rágógumit megérzed, ha áthajtasz felette! :)
Imádom, és míg ki nem hűl a szerelem köztünk, nem kerül újabb pipa a bakancslistámra - no meg minden garázs tele az autóimmal és így is egy, a mindennapi használatos kint áll! :D
SOHA nem kapok büntetést gyorshajtásról, de ezek a rövid, telt farú autók kihozzák belőlem az állatot és roppant rossz minőségű, ellenben drága képekkel jutalmaz érte a Szombathelyi Rendőrfőkapitányság! :D
Hibalista
- Hát eddig semmi. Ez egy VW. :)
Ide hordtam szervizbe
Zsolti.Ki más?Precíz, munkamániás, piperkőc-szerelő, ami az igényesség szinonimája felénk. :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 94800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Barchetta | Következő autója? | Szerintem egy amerikai tepsi, a 60-as évekből. Vagy egy '71-es Boat Tail. ;) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
