A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » TT (1998)

TT 1.8 turbo 20V 180hp 

Az ítélet értékelése
3,7(7 db)

A turbót mindenki szereti

Szöveges ítélet

FORMAVILÁG
szerintem időtlen klasszikus kivül-belül. Nekem nagyon bejön, de ez egyéni izlés kérdése.
MOTORIZÁCIÓ
terén is elfogadható, 99-ben egy 1,8 literes előlkotróstól a 180 paci szerintem nem is rossz, még ma is megállja a helyét az utakon, nem sokan vitatkoznak velem ha ralépek a gázra...:-)))) és akinek nem elég ott a quattro 225 pacival a tető alatt.
A motor strapabiró, ha 10.000km-ként cserélve van minöségi olajjal, és az intervallumos cserélnivaló dolgokkal akkor más nem is kell neki, 14éves létére 200000km-rel hidegen-melegen gyönyörüen ketyeg, hiba nincs benne azt mondhatom. Egypár mai szép új autó is megirigyelhetné hogy milyen szépen jár a motor. Nincs nyüsszögés, nincs kerregés mormogó hangon teszi a dolgát 5500-6000 fordulaton is.
FUTÓMŰ, FELFÜGGESZTÉS
Szerintem jó, nálam ültetőrugók és nyomtávszélesitö is vannak, fekszi rendesen az utat. 18as papucsokon 225/40 az összes úthibát észrevenni – de én ilyen feelinget is várok tőle...ha kényelmet akarok átülök a családi autónkba.
Voltak fámák az első TT-kről, hogy nagy sebességnél elszáll a kanyarban meg ilyesmi, az első széria hátsó légterelő nélkül voltak, ezekre később gyári visszahivás keretében került szpoiler – lehet hogy itt volt a kutya elásva?
Öngyilkos vezetési stilusnál persze a fizikai törvényeket nem lehet felülirni ugyebár.
Szerencsére ilyen problémáim még nem voltak szerintem az elerhető kanyarsebessége megfelelő bőven. Nekem legalábbis.
KÉNYELEM
az nincs nem is kell, mazochisták előnyben – mintha tankban ülnél :-))

Na, látom idáig csak jót irtam pedig már mindenki a feketelevest várja. Jöjjön.

FEKETELEVES:

ELEKTRONIKA. Csapnivaló. Főleg az elsőknél mint az enyém.
Cserélve...huhh:
-komplett müszerfal-egység
3x voltam vele egy fickónál akiről autós fórumokon azt mondják autóelektromosságban ő az ÁSZ. Procicsere, szoftvercsere, majd ezek kombinációja...semmi...a végén a fickó tök ideg volt pedig higgyétek el amúgy a nyugalom megtestesülése. Új műszerfal csere szakszervizben le se irom mennyi volt
-fordulatszám érzékelő – 2x meghalt tőle a kocsim útközben
-hütőviz hőfok érzékelö
-termosztát
-benzin mennyiségmutató kütyü a tankban
-légzsákvezérlő egység csere + 2 első ülés oldalütés érzékelője hozzáokositva
-3.féklámpa néha kihagy fékezésnél nem világit – kis kapcsoló csere a fékpedál alatt
-kormánynál légzsákátvezető szalag csere – nem müködött a kürt + légzsákhiba jelzett

MECHANIKAI HIBÁK + FOGYÓ KOPÓ ALKATRÉSZEK

-tomités szervo alsó holander
-gumimanzsetta elso féltengőkön
-hátsó fékek cseréje
-hátsó tengelytest – ezt én csesztem el, kanyarodásnál rávertem a felnit a padkára visszadobta vagy fél métert az autót...eredmény: 1cm differencia a hátsó hidban , szervizben azt mondják ilyet még nem láttak. Más szerencsére nem sérült. Új hátsó hid+ geometria

ÁTALAKITÁSOK EDDIG:
-K04 turbó 1,6 bár
-egyedi szivócső
-seat sport IC egyedi csövezéssel
-nagyobb injektorok
-verseny benzinpumpa
-egyedi vizcső
-egyedi olajcsövezés
-kevlár kuplung
-lefúvószelep
-utastér kárpitozás
-tuningzone bodykit
-ulter sport autóspecifikus hátsó dob
-dectane dayline első lámpák
-litec black led hátsó lámpa
-Supersport black evolution2.0 gewinde
-EBC turbo groove féktárcsa
-EBC red stuff fékbetét
-H&R, powertech, nyomtávszélesités
-hifi beépitve hátul
-vtn carbon motortér

Az autó jelenlegi teljesitménye padon mérve 265HP 389Nm 1,6bar nyomáson.

Teljeskörű motortuning Budapesten. az utolsó fillérig megérte a ráforditott
anyagiakat. Ha betölt a turbó mindig szétszalad a mosoly a számon :-)

Hibalista

- -komplett müszerfal-egység - 3x voltam vele egy fickónál akiről autós fórumokon azt mondják autóelektromosságban ő az ÁSZ. Procicsere, szoftvercsere, majd ezek kombinációja...semmi...a végén a fickó tök ideg volt pedig higgyétek el amúgy a nyugalom megtestesülése. Új műszerfal csere szakszervizben le se irom mennyi volt - -fordulatszám érzékelő – 2x meghalt tőle a kocsim útközben - -hütőviz hőfok érzékelö - -termosztát - -benzin mennyiségmutató kütyü a tankban - -légzsákvezérlő egység csere + 2 első ülés oldalütés érzékelője hozzáokositva - -3.féklámpa néha kihagy fékezésnél nem világit – kis kapcsoló csere a fékpedál alatt - -kormánynál légzsákátvezető szalag csere – nem müködött a kürt + légzsákhiba jelzett - - MECHANIKAI HIBÁK + FOGYÓ KOPÓ ALKATRÉSZEK - - -tomités szervo alsó holander - -gumimanzsetta elso féltengőkön - -hátsó fékek cseréje - -hátsó tengelytest – ezt én csesztem el, kanyarodásnál rávertem a felnit a padkára visszadobta vagy fél métert az autót...eredmény: 1cm differencia a hátsó hidban , szervizben azt mondják ilyet még nem láttak. Más szerencsére nem sérült. Új hátsó hid+ geometria

Ide hordtam szervizbe

Garázssoron a mester

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Fabia 1.2HTP 12V 64hp Következő autója? Hétvégi autó nem cserélem le
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi TT 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)