A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » S3 (2006-2012)

S3 2.0 TFSI 265LE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hiperűrugrás vigyorogva

Szöveges ítélet

IN-es rendszámú autóról van szó, aki tudja érti........

Szóval ez egy olyan gép amit csak kretének vezetnek. Na nem azért, de a folyamatos vigyorgástól ökölbe szorult fejjel tényleg olyannak tűnsz...:)

Komolyra fordítva a szót, az autó tényleg csodás. Van egy ok csapott kasztni kicsit spoilizva (de itt nem ez a lényeg), alá egy 25 miliméterrel ültetett sport futómű (könyű szerkezetes első felfügesztéssel), előtted meg egy 2.0ás gyorsan felpörgő TFSI ami a szokásos állandó öszkerékhajtással tolja le a 350Nm nyomatékot az aszfaltra. Na ettől vigyorogsz. Persze ez a kétliteres TFSI nem az a TFSI. Itt egy spéci turbóval vesz levegőt, hogy nehogy már rádtapadjon egy RS Octavia...

Az olyan apróságokat, mint az ovális kipufogók hangorkánja vagy az S3hoz kifejlesztett féknyergek már a kedves felhasználó is csak néhány nap eltelte után kezdi értékelni.

Mire jó egy ilyen, azon túl hogy a Győr - Ingolstadt rekordot bizton ez tartja (sajna a bécsi rendőrök szponzorálását is vezeti asszem) az egy kanyargós hegyi úton derül ki. A kis rallys karosszériával ez a technika állatira megy. Úgy tapad a kanyarokban, hogy még egy gyakorlott gyorshajtó jobb lábát is a szimpla félelem állítja meg, nem pedig az autó képességei. Éredemes figyelni mert a szerpentínen felfele úgy utoléred a konkrencia gyöngyszemeit hogy közel a gazdasági totálkár ha nem vagy résen. Ha valaki még emberi áron ki akarja próbálni egy szupersportkocsi menetteljesítményeit hát tessék csak tessék. Persze mielőtt belterjes ingyenreklámnak gondoljátok ezt az egészet, egy negatívum. A kocsi fogyasztása elég magas, no nem azért mert a kedves audi vevő nem tud 20-30 ezret kicsengetni heti rendszerességgel. Inkább azért mert a relatíve kicsi 60 literes tankot igen gyakran kell tölteni.

Na mindegy megyek merciseket frusztrálni....

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

gyári autó, minden nap oda ment reggel.... :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Passat Következő autója? Audi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi S3 2006 (2006)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)