A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » R8 (2006-2014)

R8 4.2 Quattro RTronic 

Az ítélet értékelése
4,4(5 db)

Olaszos német

Szöveges ítélet

Aki nem olvasná végig a cikkem, azzal kezdem, hogy ha sportkocsit akar venni az R8-at nyugodtan vehet!

Az autómat egy 4.2 literes szívó motor hajtja, ami kb 420le-t tud. Néhányan erre egyből rámondják, hogy 420, ma már kevés. De itt nem. Itt pont ebbe a kasztniba való, a kasztni nagyon könnyű és a 420 lóerő örjítő. Nagyon egyszerűen ki tudja hozni az emberből az őrültet. Akárhol használja az ember, és akármilyen fokozatban van, mindenhol van kellő erő a gyorsításhoz. Rendkívül stabilan fekszi az utat, kanyarokban igen nagy sebességekre képes. Sebességérzet nincsen az autóban, a 200km/h-s tempó 100nak tűnik... Kezdő sofőrök szerintem ne ezzel az autóval próbálkozzanak.
A futóműve nagyon tetszik, az enyém MagneticRide-al van felszerelve, változtatható a keménysége. A comfort módban egész tűrhető a rugózása a rossz utakon is. Rázni nem ráz, nagyon jól használható. A rossz utakon egyedül a lökhárítóra és a kocsi aljára kell vigyázni, az könnyen sérül... A jó kényelemhez hozzájárul a belső tér minősége is, mindenhol prémium anyagok, az ülések hihetetlenül jók. Egy kartámaszt azért valahogy belevarázsolhattak volna, de így is elfogadható. Minden műszer kézre áll, egyszerű az egész autó kezelése. A váltó egy DSG elvű szerkezet, nagyon finoman vált és nem érezni a váltásokat. Kézi kapcsolással még fürgébb lesz, úgy igazán élvezetes menni vele. A városban ha megáll az ember a lámpánál, kirakja magát üresbe, és nem kell a féket nyomni folyamatosan. A féktárcsának is jót tesz ez. A fékek egyébként eszméletlen jól fognak, a karbon kerámia rendszerek szerintem értelmetlenek az autóba... akkora fékhatás már felesleges, mellesleg azokkal nehézkes a városban fékezni. Helykínálat a csomagoknak nem túl nagy, de lehet hozzá rendelni R8 bőrönd csomagot, amivel sokkal több dolgot lehet a kocsival cipelni, mivel minden rakodórekesz méretéhez tartozik 1 bőrönd, a hely maximálisan ki van velük használva!
Az autó alapfelszereltségként XenonPlus fényszóróval van, és nem is ajánlom senkinek, hogy plusz 8000 eurót fizessen a LED fényszórókért! Szerintem néhány év mulva 1/4 áron lesz, és a xenon is tökéletesen világít.
Az autó fenntartása sokba kerül persze, de ha kategórián belül nézzük, akkor tényleg nem sok... a biztosítása is kevesebb mint egy 6l es szörnynek, a fogyasztása is kevesebb (12-25l között mozog, vezetési stílustól függ), a szervíz meg nem kerül sokba. Olajcsere légszűrő csere stb. mint a többi autónál, 100.000ft 20.000km, 30.000km nél váltóolaj csere az kb 50.000.
Műszakilag semmi problémája. Mostanában hogy hideg az idő, indításkor elég érdekes "fémes" hangja van, de ahogy felmelegszik megszűnik a mellék-zaj.
Használható egyébként télen is, elég gyakran járok a svájci alpokban, és ha téligumit szerel rá az ember elég jól megbírkózik a hóban is! A Quattro hajtás sokat segít ebben! Az ablakok nem párásodnak, hamar felmelegszik a beltér, ülésfűtés nagyon kell bele, télen is szuper a kocsi.
A többi közlekedőnek egyébként tetszik, sok sok pozitív visszajelzést kapok! Ebben az is biztosan benne van, hogy svájcinak néznek az emberek.

Hibalista

- MMI szoftver hiba -> frissítették, azóta teljesen oké
- szétesett a slusszkulcs, valahogy eltört a belseje és kiestek róla a gombok... ezt is cserélték, bár 1hetet kellett várni...
- a gumik sztem túl gyorsan kopnak... 22ezer kilóméter után ki kellett cseréltetni mind a 4 gumit! Bár ez lehet nem az autó, hanem a Pirelli hibája... Most Continental téli gumik vannak rajta, ezek valahogy jobban bírják a strapát, bár kb. 15.000km van bennük. A nyári gumikat itthon rendeltem meg, 3hetet kellett rá várni... A télieket megpróbáltam Svájcban, ott 4nap alatt beszerezték...
- a szervíz munka egyébként nem megy olyan gyorsan mint a svájci szalonban, ahol vettem!

Ide hordtam szervizbe

VW Óbuda

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

TOGNETTI AUTO SA - gordola

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 48960
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? 730d Következő autója? bízom az R8 ban
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi R8 2006 (2006)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)