A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » R8 (2006-2014)

R8 5.2 FSI R-Tronic 

Az ítélet értékelése
4,5(8 db)

Legjobb kocsi, nem kétség

Szöveges ítélet

2009/április havi az autó. Azóta 18.000km-t tettem bele. Előtte egy 4.2-es R8 am volt, azt számíttattam be Bécsben. Az előzőbe 52.000km-t tettem, és csendben hiba nélkül tette a dolgát. Remélem ennél a modellnél is így marad.
A két kocsit szinte nem is lehet összehasonlítani, ég és föld. Külsőre még nagyjából összetéveszthető, csak a lökhárítók, a sideblade és a kipufogó az ami alapján könnyebben megismerhető.
A hangja sokkal szebb, mint a V8-é. Erőben sokkal de sokkal többet tud annál. A futómű talán picit keményebb mint a 4.2-es esetében, de kényelmesen használható. Ami óriási különbség a kettő között, az a kormányzása. A V8 ultra közvetlen, egy kis kavicsra rámész azt is érezni a kormányon, illetve nehéz tekerni. Ennél a V10 nél viszont sokkal puhábbra vették, több a szervó benne, és a tekeréséhez sem szükséges annyi erő. Bevallom őszintén, nekem így jobban tetszik. Érdekes újítás a V8 hoz képest, hogy itt full LED fényszórókat kapunk... Éjjel ez így eszméletlen biztonságos, nagyon jól megvilágítja az utat, de az audi azt mondja rá, a szemből jövőt nem vakítja el. Na, ez nem igaz... Nagyon sok autó villant rám éjjel, hogy vegyem le a távolságit, miközben nem is ég. Ha azt felkapcsolom, akkor szemből nézve olyan, mintha egy vonat jönne! Eszméletlen erős fényereje van, a vaku fényéhez hasonlítanám... Ennél is Rtronic váltó teszi a dolgát, szépen kapcsolgat, de nem egy DSG, illetve keményebb használat esetén azért ott van a fejbiccentés. Akkorát tud rúgni mint egy ló. A v10 es modellt karbon féktárcsákkal rendeltem, mert gondoltam ekkora teljesítményhez már jobb a biztonság. Ezt annyiból bánom csak, hogy így minden megállás városi forgalomban is fejbiccentéssel ér véget. Egyszerűen annyira harapós, hogy óvatosan fékezni nem lehet vele. Annyival nem is jobb utcai használatban mint az acéltárcsás, azt hiszem 1-2méterrel rövidebb csak a fékút, elvileg pályán használható jól mivel nem melegszik, illetve kevésbé kopik. Quattro összkerékhajtás szuper, bár inkább hátsó kerekesnek érezni, úgy lett hangolva. A belsejében minden kényelmet megtalálsz, egyáltalán nem fárasztó vezetni. Az utcán mindenki megbámul benne, ha leparkolsz akkor odavonzza az embereket. Ha ezt nem bírod, felejtsd is el. Fenntartási költségei jók, előbb leírtam a szervíz költségeket. Fogyasztásilag pedig attól függ hol és mennyire használod az autót. Lehet vele a 12l-t is nyaldosni, városban 25l is megvan vele, versenypályán 40-45l-es fogyasztást is könnyedén lehet vele csinálni. Szerintem ár/érték arányban a legjobb a piacon. Sokkal olcsóbb pl, mint egy Gallardo LP560, vagy egy F430, de képességekre ugyan olyan, sőt még használhatóbb is mint azok. Bár még így is sok érte felszerelt változat esetén 200e eur feletti vételár. Ha ilyen autót veszel, nem fogsz benne csalódni, ha nem vagy autóversenyző, akkor is vezethető mert az elektronika és a quattro hajtás kisegít, egyedül arra kell figyelni, hogy ne verd le az alját, rosszabb utakon inkább menj 30al minthogy nagyon megszívd...

Hibalista

- Nem romlott el semmi. A szervíz intervallumról annyit, hogy 30.000km/2év, de egy ilyen kocsinál nagyon ajánlott ezt megfelezni. - 15.000km-nél átesett egy olajcserén, ennek ára a bécsi márkaszervízben: - 5l olaj -> 29eur/l = 145eur - levegoszuro -> 23eur - MMI frissítés -> ingyenes - munkadij: 25eur - összesen: 193eur, es egy orat vett igenybe ez.

Ide hordtam szervizbe

Audi Zentrum-Smoliner - Bécs én nagyon szeretem őket, kedvesek pontosak gyorsak. Azt kapom amit elvárok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 18 l
Előző autója? R8 4.2 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi R8 2006 (2006)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)