A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » Q7 (2015)

Q7 3.0 TFSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álom Luxuskivitelben

Szöveges ítélet

Álmaim autóját újonnan rendeltem a kiválasztott extrákkal, nekem gyártották, alig 3 hónapot kellett rá várnom (majdnem összejött egy gyárlátogatás is). Már nagyon rég szerettem volna egy Audi A6 avantot, de sajnos errefelé avantot sajnos nem árulnak, így upgrade-eltem erre a modellre.

Minden szempontból kompromisszum mentes autóm lett, szinte mindent tud amire valaha vágytam: erős motor, szuper "Hi-Fi" mélynyomóval, motoros csomagtérajtó, 7 bőrülés, üvegtető, head-up display, 4 zónás klíma, gyári GPS :-) Persze, meg lehetett volna spékelni még több mindennel, de nekem ezekre volt csak szükségem.

Imádom. Ez a 3 literes kompresszoros benzinmotor 333 lóerős, bőven elég szinte minden helyzetben. A 8 fokozatú automata ZF váltó már bizonyított pár másik modellben, eddig nekem is tetszik, gyorsan vált. Komfort módban gyakorlatilag nem tűnik fel egyáltalán, hogy mikor vált. Sport fokozatban tovább huzatja a sebességfokozatokat, de ha hirtelen kell megindulni, akkor a kormányon levő váltófülekkel 2-3-at visszakapcsolva nyomhatom a gázt, szinte azonnal megiramodik az autó.

A műszerfal egy 12 colos monitor, Virtual Cockpit fantázianéven fut :-) nagyon jó kombináció a head-up display-jel. A központi kijelző motorosan bújik elő a műszerfalból, szerencsére nem érintőképernyő, szeretem, hogy minden szokásos funkciónak még megvan a saját kezelőszerve és nem egy érintőképernyőt kell nyomkodni, pl a klíma beállításához. Általában elmondható, hogy ha valamit szeretnék beállítani menet közben, nem nagyon vonja el a figyelmet az útról, ellentétben a manapság trendi érintő képernyőkkel.

A gyári Bose Hi-Fi nagyon jól szól, a csomagtartóban levő mélynyomó sokat ad hozzá a hangzáshoz, mindig is ilyet akartam. A kesztyűtartóban van 2 SD kártya hely a DVD lejátszóba építve, a kartámlában 2 USB aljzat és van egy 10GB-os beépített tároló is, ezek bármelyikéről lejátssza a médiafájlokat, 320kbps MP3-akat, de még filmeket is a központi kijelzőn megjelenítve.

A vezetőasszisztensek némelyikét meg kell szokni, közel sem egy robotpilóta, de ezt nem is állítja senki. Az adaptív tempomat nagyon szépen teszi a dolgát, ha utolérek valakit, lelassít, ha szabad az út gyorsít, vagy ha kell vészfékez magától. Egy hosszú úton nem nagyon kell a pedálokkal bajlódnom. Az aktív sávtartó kamera alapján működik, nem mindig látja rendesen a sávokat, ezért inkább csak rásegítésnek jó a kormányzásban, abban viszont nagyon kényelmes, a nagy ívű gyors kanyarokban már szinte a legkisebb izommunkára sincs szükség. A dugóasszisztens nagyon jól teszi a dolgát, magától elindul, megáll, kormányoz, nem kell figyelni, bár elinduláskor kicsit lemaradva követi az előttem levő autót.

A gyerekeknek nagyon tágas a lábtere, kényelmes fotelban utazhatnak, aminek a támláját hátrébb lehet dönteni, így klassz kilátás nyílik az égboltra a nyitható panorámatetőn keresztül. A 4 zónás klíma miatt mindenki beállíthatja a megfelelő hőfokot, melegebbre ha pl fázik a lába, vagy hűvösebbre ha melege van.

Az ülések motorosan mozgathatóak, a beépített deréktámasszal együtt, a kormányoszlop is motorosan mozgatható. A beépített kapunyitó beprogramozás után nyitja/zárja a garázskaput. A csomagtartó kicsit kisebb mint az XC90-ben, de cserébe az utasoknak tágas helyük van, bár ha heten utazunk, a harmadik sorba inkább a legkisebbek ülnek a motorosan nyitható és becsukható harmadik sori üléseken. Nagyon szeretem hogy a csomagtartó motorosan nyílik és csukódik, nagyon kényelmes, sokszor használom a lábbal alá-rugós nyitást, csukást, amikor bepakolás vagy kipakolás után mindkét kezem tele van.

A belső tere általában nagyon tetszetős, nagyon minőségi benyomást nyújt. Én a külső design-ját is imádom, ez a szögletesebb, visszafogottabb külső sokkal jobban tetszik mint a 2005-ös Q7 kerekded, batáros formavilága.

Tudnám folytatni még, de ennyi talán bőven elég... :-)

(képeket csatoltam az 'ítélethez' eredetileg is 3MB alatt, de nem jelentek meg, már kétszer próbáltam frissíteni most újra, hátha a képek is megjelennek)
(és megpróbálom még egyszer a fotó feltöltést)

Hibalista

- Nem romlott el semmi

Ide hordtam szervizbe

Royal Auto, San Francisco

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Volvo XC90 T6 Következő autója? Audi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi Q7 2015 (2015)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)