A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » Q7 (2005-2015)

Q7 AUDI Q7 3.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Királyi teherautóistenállat

Szöveges ítélet

0 km, offroad csomag és a létező összes extra beleugrott a bivalyállatba. Már a 2009 moci van benne 240 LE/550 Nm.
A6 képest a mértetek szokatlanok. Kissé billeg, de nem egy sportautó. De ha erő kell hát a midikloriánok nyomják a JAZZ-t.
Nagyon jól gyorsul. A légrugó megviccelt egyszer, máig sem értem mi lehetett a gond. Egyszer lemerült az aksi, vajon miért?
Egyébként a TÖKÉLETES autó. A 7 ülés = hátsó sor, azért hosszú távon kényelmetlen. Rendkívül kényelmes a légrugók miatt. A BOSE hifi egyszerűen hibátlan. A braking guard és a távolságkövető tempomat nagyon nagy találmány, de dinamikus vezetésnél megviccelhet (Distance villogás, majd satúúúú).
Vicces, ahogy a kormányt rázza a sávelhagyásnál. A holttérfigyelés néha érdekesen működik. A rolók kár hogy nem elektromosak. Gyerekzár végre elektronikus.
Az autómata fényszórókapcsoló a kamionosok réme (, de qjó)
Fogyasztása városban durvulhat, de 13 - 14 körül megáll azért.
Sajnos a mai gazdasági helyzetben az embereket irritálja, főleg a suzuki tulajdonosok a hunyók. (Ekkor a lift üzemmód = teljes magasság + eltaposlak vazeg kis köcög hátásos :)

Összességében vadállat.

Hibalista

- Légrugó 3500 km valami miatt nem ment 2 napig (féloldalas lett, majd este meggyógyult)
- Nappali fény izzó 5000 km-nél off (bár nem a gyári hanem az utólagosan betett japán xenon)
- Aksi lemerült, de feltöltés után ok. Valszeg rajtamaradt valami.

Ide hordtam szervizbe

Na ez még nem kellett, bár a nappali fényt kicseréltem házilag 2 perc alatt xenonra, mert így állat

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? AUDI A6 3.0 TDI Quattro Következő autója? AUDI ??????
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi Q7 2005 (2005)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)