Királyi teherautóistenállat
Szöveges ítélet
0 km, offroad csomag és a létező összes extra beleugrott a bivalyállatba. Már a 2009 moci van benne 240 LE/550 Nm.
A6 képest a mértetek szokatlanok. Kissé billeg, de nem egy sportautó. De ha erő kell hát a midikloriánok nyomják a JAZZ-t.
Nagyon jól gyorsul. A légrugó megviccelt egyszer, máig sem értem mi lehetett a gond. Egyszer lemerült az aksi, vajon miért?
Egyébként a TÖKÉLETES autó. A 7 ülés = hátsó sor, azért hosszú távon kényelmetlen. Rendkívül kényelmes a légrugók miatt. A BOSE hifi egyszerűen hibátlan. A braking guard és a távolságkövető tempomat nagyon nagy találmány, de dinamikus vezetésnél megviccelhet (Distance villogás, majd satúúúú).
Vicces, ahogy a kormányt rázza a sávelhagyásnál. A holttérfigyelés néha érdekesen működik. A rolók kár hogy nem elektromosak. Gyerekzár végre elektronikus.
Az autómata fényszórókapcsoló a kamionosok réme (, de qjó)
Fogyasztása városban durvulhat, de 13 - 14 körül megáll azért.
Sajnos a mai gazdasági helyzetben az embereket irritálja, főleg a suzuki tulajdonosok a hunyók. (Ekkor a lift üzemmód = teljes magasság + eltaposlak vazeg kis köcög hátásos :)
Összességében vadállat.
Hibalista
- Légrugó 3500 km valami miatt nem ment 2 napig (féloldalas lett, majd este meggyógyult)
- Nappali fény izzó 5000 km-nél off (bár nem a gyári hanem az utólagosan betett japán xenon)
- Aksi lemerült, de feltöltés után ok. Valszeg rajtamaradt valami.
Ide hordtam szervizbe
Na ez még nem kellett, bár a nappali fényt kicseréltem házilag 2 perc alatt xenonra, mert így állat
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | AUDI A6 3.0 TDI Quattro | Következő autója? | AUDI ?????? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
