Biztonság nagyon drágán.
Szöveges ítélet
Audis menedzser autó volt eredetileg. Viszonylag kedvező áron vettem, csak ezért mondhatom, hogy nem bántam meg. (2.0 Clean Diesel 190 LE Quatro, S-tronic). Robusztus felépítés. Biztonságos érzet vezetni. Kicsit lomha a 190 LE ellenére. A sportülés rendkívül kényelmetlen (keskeny és nem állítható, szinte a két szélső púpon ülök). Rugózása biztonságos, de kényelmetlen. Az S-tronic váltó kiválóan működik. A vezetéstámogató rendszerek - sávtartás, holttérfigyelés, távolságtartó tempomat - rendkívül hasznosak. Ezek nélkül nem szabad autót venni. A tolatókamera gyerekjáték színvonalú. Mobiltelefonnal való együttműködés kőkorszak béli.
Az AdBlue szivattyú hibája zsebmetsző volt, mivel a tartállyal együtt lehetett cserélni, és egy 70 eKm-es autónál ennek a meghibásodása szerintem megengedhetetlen. A fogyasztás nagyon széles tartományban mozog. Közúton el tud menni 6.0 literrel, de például autópályán esőben (140 km/h) 9,2 liter. Ja, és 10 eKm-ként megeszik 1 liter olajat. Állítólag ez normális. Összességében szeretem, de voltak kedvesebb autóim (Pl. Mitsubishi Galant)
Hibalista
- AdBlue rendszer (360 eFt)
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | RAV4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.1/10) |
