Audi Coupe Quattro 2.0i 20V
Szöveges ítélet
Az autót 2007 márciusában vettem, a vásárlási szempont a Quattro hajtás és a K-Jetronictól fejlettebb befecskendező rendszer volt és persze a forma. Előtte kocka coupéim voltak, de ennek a belseje azonnal megfogott.
Az autó nem rég átesett egy teljes motorfelújításon, főtengely, vezérműtengelyek és hajtokarok kivételével minden alkatrész cserélve lett. Nem volt könnyű dolgom, mert ebből a motorból 1377 darabot gyártottak. Sajnos dugattyút is cserélni kellett, amiből gyárilag csak alapméretes volt és nekem túlméretesre volt szükségem, nem maradt más választás, lekellett gyártatni. A motorban azóta még csak 2000km és kb. 40 üzemóra van, még járatom, emiatt is a kedvező fogyasztás. Az autó lényegesebben nyomatékosabb lett és finomabb, csendesebb járású.
Az Quattro hajtás megfelelő úttartásához, ami elengedhetetlen a jó hátsó futómű beállítás, ha ez meg van nem lesz orrtúrás. Az autó eddigi gyenge pontja a klímakompresszor és a vezető oldali ülésháttámla kárpit szakadása.
Az autó még mindig meg van és nem is tervezem az eladását. Nagyon ritka ez a 2.0i 20V szívómotor, nagyon megbízható és jól is megy.
Hibalista
- Ilyen nem nagyon volt, esetleg a klímakompresszor, de az sajna már megvételkor sem működött.
Ide hordtam szervizbe
Egy Porschés ismerősömhöz és máshova nem is vinném.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Audi GT Coupe | Következő autója? | S2 vagy RS2 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
