A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » Coupe (1980-1988)

Coupe Typ 87 2.3 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2.3 GT Coupe (automata)

Szöveges ítélet

Üdv.
Gyermekkori álmom volt, hogy egy ilyen remek autó boldog tulajdonosa legyek. Végre 24 éves koromra idén dec. 6.-án meghozta a mikulás. Persze nem volt hibátlan (ki volt vonva a forgalomból, nem volt műszaki és akasztni is hagyott némi kívánni valót maga után) ahogy most sem az, de végül is a nagy "tűzoltás" el lett végezve és most napi használatban van.
Kezdem a lényeggel: 1987.-es kocka coupe (usa modell), 2.3-as NG kódos 136LE-s 5 hengeres. A hangja valami hihetetlen, alacsony fordulaton csak megy az öblös bugyogás, de teligázra elkezd üvölteni mint a sakál és megy már alacsony fordulaton is. Szerkezetileg jónak mondanám, nem eszi az olajat elég jól húz, bár most a hideg indítással kűzdünk kicsit ott sem nagy a baj. Csodálatos érzés vezetni, még most is megnézik az emberek mert szép és mert nem egy gyakori darab. Pár szó az autómatáról: 3 sebességes sima szerkezet és higgyétek el nem szégyenlős! 50-nél ha padlózod visszarakja 1-be, azt elhúzza 6000-ig (80km/h) és a kettőt szintén bár 130-nál elvettem mindíg a lában, ott még nem rakta a 3-at. Egyáltalán nem mondanám lustának. Menet közben is szépen teszi a dolgát és városban is tudsz 3.-ban menni. Persze elvesz kicsit a vezetési élményből és a gyorsulás élményéből, de amit elvesz azt hozzáadja a fogyasztáshoz :) Városban normálisan (nem szuttyogva, nem gyorsan) 13L városon kívűl 9-10L. A futóművével meg vagyok elégedve nem pattog, nem hajózik.
A többi: szerintem a külsejét kár említeni magáért beszél pedig az egyetlen extra a gyári szárny hátul. A belső tér kényelmes, minden kézre áll és hála az állítható quattro üléseknek nem kell kanyarban kapaszkodni.Egyetlen hátránya hogy alacsony a tető, de ezt szerintem mondhatom személyes bajnak mivel 198-magas vagyok. Ebből adódik a következő gond, mögöttem max. 165-magas ember fér el, de nem érdekel mert nem ülök ott és leginkább egyedül legfeljebb még egy emberrel utazok. A csomagtér számomra meglepően nagy, szerintem 4 normál utitáska és háti táska kényelmesen elfér benne. Szerencsére egy jól felszerelt darabot fogtam ki: szervó kormány, tempomat, elekt. ablakok és tükrök, napfénytető, digit műszerfal (működik),manuális klíma, minden irányban állítható első ülések, fed. komp. és amerikai révén 3 sebességes autómata. A kocsihoz megvannak a amerikai papírok, rajta a matricák meg minden. Szóval csak elsőre volt csúnya, persze sok apróság van amit meg kell nézetni, de alkalmas a napi használatra még ennyi idősen és sok állás után is.
Ha megengeditek leírom a végére a véleményem azoknak aki ilyet szeretnének. Nekem volt félretett pénzem és vettem egy DTI Vectra B-t. Hiba volt, a lényeg, hogy visszakaptam a pénzem és úgy döntöttem inkább költök egy olyan kocsira amiről eddig csak álmodoztam. Szerintem nincs értelme a tökéletest keresni, az vagy átverés vagy drága. Egy jó alapotút kell keresni amiből idővel jó kocsi lesz. Korábban említettem hogy én 9 hónap állás után lejárt műszakival, forgalomból kivonva vettem és tele volt FELSZÍNI rozsdával. De a motor szépen járt, az alváz teljesen gyári és a bódé majdhogynem törésmentes volt. Minden pénzem ráment a helyreállításra, az autóvásárláskor szokásos cserékre, belső térre műszakira és a névre írásra. Tudom, hogy mikor és mi volt cserélve és most használhatom, végre van egy Coupém :)

Hibalista

- Vásárláskor minden felszíni rozsda eltűntetve, alváz és üregvédőzve, új belső tér, vezérlés olaj és váltó olaj +szűrők cseréje, két hátsó lengéscsillapító csere.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 242000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 80 1.6 TD Következő autója? Már van két Audim :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi Coupe 1980

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)