Böszmi
Szöveges ítélet
Sima A6-ot kerestem, megtetszett, megvettem, nem bántam meg, szerintem fényévekkel jobban néz ki mint egy "sima" A6.
A légrugótól féltem, bejött, mert mindkét első cserés lett. Ugyanakkor 11-12 évet kibírtak, és ~350e km-t a jó magyar utakon, azért az nem rossz.
A rendszer nagyon kényelmes, én mindig a komfort fokozatban használom.
Eleinte sokat használtam városban, ami nem a megfelelő közeg számára, egyrészt a méret, másrészt a fogyasztás (12l), harmadrészt a DPF miatt.
Utóbbit sokan kiiratják belőle, én nem akartam, esetleg majd a következő gazdi.
Kényelem megfelelő, sajnos a gyári alap ülés nem dönthető, így kénytelen voltam ezt cseréltetni, az elektromos már sokkal kényelmesebb ezen a fronton, is.
Automata váltó eddig hibátlan, 60e km után olajat cseréltetek benne, ami nem olcsó mutatvány, de a mostani ~410e km ellenére még mindig szépen vált.
Ideális autópályás utazó autó, úgy a fogyasztása sem vészes, 8-8.5L /100
Sajnos az alkatrészek drágák, és a szervíz is, a minőséget itt is meg kell fizetni.
Hibalista
- Első légrugók, 265k/db.. (legalább garanciális) - DPF tisztítás - Turbó, és vezérlő elektronika - Hűtővíz kiegyenlítő tartály - Kipufogó hőmérséklet szenzor
Ide hordtam szervizbe
Szakszervíz, csillagos ötös!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 345000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.4/10) |
