Mielőtt megvennéd ezt olvasd el
Szöveges ítélet
Az autot 2002 ben vettem át 160.000 km rel . Én nem a tulaja lettem (szerencsére ) csak a sofőrje . Az igaz hogy rengeteget kellett menni vele minden körülmények között de ez mégis abszurd volt . A fönököm büszke volt rá mert 520.000 km volt benne amikor ellopták és még jól ment . Ja ez igaz de milyen áron ? Elöször szétrepült menet közben a viszkon levö müanyag lapát a darabjai beleálltak a hűtúbe ami persze rögtön ki is lukadt . Az autó menetképtelenné vált ami egy olyan ember számára aki egyik tárgyalásrol a másikra rohan mindig idő szűkében van nem éppen ideális . Ez a hiba még 2 x előfordult a röpke 5 éves élettartama alatt . Aztán egyszer csak nagy füst az autó mögött az erő elszállt a motorbol (ami a chip tuning ellenére sem volt sok ) sajna mind a két turbo meghalt ismét vontatás irány a szerviz . Nem sokkal késöbb már alig akart menni föleg emelkedön egyszerüen nem volt ereje megint szerviz ahol közölték hogy mototr csere jön sajna 350.000 km nél . Puff neki . Túl voltunk mindenen megint pár hónap nyugalom aztán ujabb füstölés megint nincs erö a motorban de ez most más ha nyomtam a gázt pörgött a motor csak az auto nem ment sehova . Szétszállt az automata váltó kinyomta az olajat a forró kipufogóra szépen nézett ki . Ismét szerviz . Azt nem is írom le hogy hányszor volt baj a légrugókkal hányszor tiltott le az elektronika , hegyi utakon csavarodott a kaszni ezért elrepedt a szélvédő , beragadt az automata válto karon a biztonsági gomb nem lehetett kipiszkálni de beinditani sem emmiatt az autot . Hóban indulni nem tudott mert a turbo dieselnek alul nem volt nyomatéka de az automata váltó nem engedte felpörgetni a motort . Egyszerüen igy 360.000 levezetett kilométer után akkor sem kellene ha ingyen adnák mert volt alkalmam látni a szerviz számlákat pl komplett motor 15.000 euro + munkadijj turbok cseréje 8.000 euro + munkadijj automata válto csere12.000 euro + munkadijj ezek csak a kötelezö szervizen felüli javitások . A fogyasztása sem alacsony . Jó nem vagyok Audi párti de azért nem mert korábban nekem is volt saját A6 osom de az is borzalmas volt
nem megbizható iszonyatos az alkatrészár . Én azóta átnyergeltem amerikai autora Jeep re és nem bántam meg . Igaz sokkal lassabbak mint az Audi de igy majd egymillio levezetett kilométer után belátom lassan járj tovább élsz . Összességében szép tetszetös autó a műszerfala mint egy repülöé föleg este de megbizhatatlan drága borzalom . Most ugyanezt a tipust vezetem csak egyel újabbat 3,0 l biturbo na az már jobb valamivel de arrol majd ott beszámolok .
Hibalista
- Turbo k mind a kettő egyszerre , komplett motor , automata váltó , a futómű rengetegszer , a légrugók a navi 3 x egyszerűen minden csak a tetúlemez nem lett cserélve
Ide hordtam szervizbe
Audi Hipp
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 400000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | A6 | Következő autója? | A6 Allroad 3,0 biturbo |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.7/10) |