Félelemérzet nélkül bármilyen körülmények között
Szöveges ítélet
Az elején (0 km-es volt) nem szerettem. Hangos volt, ugrált az automata váltó miatt (el?tte is triptronic-os autóm volt), aztán kb 20 000 km után egyszercsak belejött... A kollegám szerint is, aki nagy ritkán vezeti. Nem városi autó, nem csak a mértei, hanem a súlya miatt is (persze, ahogy a f?városi utak kinéznek, elkell a légrúgó és az "Allroad"). Életemben nagyobb biztonságban nem éreztem magam, mint ebben az autóban. 0-60-ig hangos (hidegen akár egy traktor), és bizony 12,5 l körül fogyaszt átlagban, igaz, 190 alatt nem igazán járok vele autópályán, és túlnyomó többségben mégiscsak ott használom. Viszont alig néhány hetes korában ráfutottam 140 körül egy hóátfúvásra. Az árokban szépen sorakoztak a többiek ki orral, ki farral lefele. Az Allroad megillet?dött egy pillanatra, megrázta a fenekét, majd gond nélkül bevette a kanyart. Igaz, én nem vettem le a gázról a lábam, és a fékre semmi esetre sem léptem rá.
Hibalista
- Eddig semmi. DE! A szivargyújtó alsó pöcke eltörött, most kicsit könnyebben hajlik fel, amikor becsukom az egész ajtót.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Audi A6 Quattro (lehet Allroad is) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
