A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2010)

A8 4,2 TDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága játék fanatikusoknak

Szöveges ítélet

Kb. 3 hete vettem az Audi A 8 4,2 TDI gépkocsimat, mely véletlenül történt. Előtte egy Audi A6 3.0 Tdi gépkocsim volt, amit nagyon szerettem, de amikor ebbe beleültem és mentem vele, megtörtént a meglátni és megszeretni. Az autót egy budapesti kereskedésben vettem, a vásárláskor az eladóban teljesen megbízva. Hiba volt.
A kereskedő a gépkocsit 2014. évjáratúként hirdette, de átíratás után kiderült, hogy 2013 gyártású, igaz már az új led lámpás, de csak 2014-ben került forgalomba Szlovákiában.
A gépkocsi természetesen a hirdetésben nem volt törve, s nem dohányzó. Amíg a belső utastér hideg volt, addig nem is lehetett érezni, de mikor bemelegedett a fekete bőr akkor a dohányszag erősen kivehető volt, amit most egy kis ózonos tisztítás csökkentett, de nem vette el teljesen. Mikor kigurultam vele, tipikus Ladás érzésem volt, mivel kb. 5 l üzemanyag volt benne és üres volt még az ablakmosó folyadéktartálya is, szerintem a rádiót csak azért nem szerelték ki, mert ugyebár gyári MMI van benne. Az autóban beépítve volt egy riasztóberendezés és mint később kiderült egy traffipax blokkoló is. Természetesen az eladó kereskedő és a volt tulaj is az eladás után, a kereskedő szavaival élve "befeszült", miután több esetben is próbáltam elérni, hogy a riasztó és traffipax blokkoló legalább típusát adják meg. Persze ebből nem lett semmi, de internetes képküldős tapogatás - mivel a kulcs mellett fityegett egy kis kütyü- kiderült a riasztó típusa, amihez még kellett volna egy szervizkulcs és még egy dekóder, ami persze megint nem lett meg. Ezek alapján most pár százezerért kiszedik a riasztót és újat kell bele rakatnom.
Az autót ahogy megvettem, elvittem a lenti szervizbe, ahol legendás tapasztalattal rendelkeznek Audikkal kapcsolatban.
A szerviz vezető átvizsgálta az autót, és megnyugtatott, hogy a kilométer óra állása valós, de az alvázszám alapján az autón csak a nagyon szükséges kis szervizek voltak elvégezve, most a leírtakban felsoroltakat kell elvégezni.
Meg is lett minden csinálva, most tartok egy millió Ft-nál.
Persze át is kellett íratni, ami 260.000.-Ft, meg hát ugye téligumi, ami közép kategóriába számolva szerelve 300.000.-

Akkor most magáról az autóról.
Iszonyatos kényelmes, erős, de kezelhető motor. 200-nál sem gondolkodik, ha menni kell.A benne lévő extrák iszonyatosak. A sok kényelmi és biztonsági rendszer egyszerűen annyira vezethetővé és élvezhetővé teszi az autót, hogy nem azért mész vele, hogy eljussál valahova, hanem csak hogy menjen. Az éjszakai asszisztens egyszerűen fantasztikus, minden autóba kötelezővé tenném.

2020.02.17.
Azóta kopogott az autó eleje, de csodák csodája, két oldali stabilizátor pálca cserélve, 28.000.-Ft. / gyári alkatrészre/
Az eltelt időben a kocsi tette a dolgát, minden alkalommal van valami, amit felfedezek benne. Raktam bele egy SIM kártyát, de csak érdekességeket tölt le, a google műholdas térkép nem olyan látványos, mint gondoltam. Mostanában észrevettem, hogy mikor birkózunk / 280 Km/h / enyhe gázolajszagot érzek. Hamarosan szerviz felkeresve.
A csomagtér nyitásánál a láblendítős nyitást, csak akkor próbálgatom, amikor nem lát senki, mivel nagyon vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, mivel nem mindig nyílik ki, s rajtam röhögnek, mikor lóbálom a csomagtartónál a lábamat.
Még annyi ami nekem nagyon furcsa és demoralizáló, hogy mikor ezzel az autóval megyek, akkor feltűnően kijönnek elém, többsávos úton elém sorolnak, és 90-es táblánál is 75 -el mennek, közben a tükröt bámulják, körforgalomban közlekedéskor, is simán kijönnek eléd. Nagy parkolókban direkt csak olyan távolabbi helyen állok meg, ahol közelben sincsen senki, mivel az autó méretei miatt szűkek a felfestett jelek. Viszont mikor kijövök, akkor tuti, hogy vagy munkás kisteherautó, vagy egy 23 éves Suzuki Swift áll mellettem úgy, hogy a kilincsek összeérnek, pedig a parkolóban egy csomó bejárathoz közelebbi üres hely is található.
Ami még tapasztalat alapján negatívum, az automata távolsági fényszóró, amikor szinteltérés van az úttestben, (domb) akkor csak akkor kapcsol normálra, ha már rámvillantottak. A sávtartó, ha ki akar az ember nézni, de nem indexel, nagyon zavaró, mivel szinte vissza ránt a sávomba.
Viszont ha be van kapcsolva, nagyon könnyen meg lehet szokni, mivel nagyon hasznos dolog, de nagyon kell figyelni, mivel vannak szakaszok amikor nem aktív, te viszont számítasz rá.
A beépített éjjellátót olyan hasznosnak ítéltem meg, hogy véleményem szerint, ma már nem lehetne e nélkül új autót forgalomba hozni. Ködben szabályosan professzionális. Viszont mikor nedves az útburkolat, hamar koszolódik, a hátsó és oldalsó kamerákkal együtt, így az élvezhetősége erősen csökken.
A beépített traffipax blokkolót még mindig nem tudom, hogy milyen szisztéma szerint működik, mert hol jelez, blokkol, hol nem. Na majd a jövőben kiismerjük.
A motoros csomagtérajtót, ha úgy áll a kocsi, nagy szélben egy kínszenvedés lecsukni. Még nem tudom, hogy kézzel le lehet-e csapni, károsodás nélkül, majd utánanézek.

Hibalista

- Csak a kötelező kopás utáni cserék: - -első féktárcsák, betéttel - -két légszűrő - -olajak cseréje - -jobb hátsó féknél javítókészlettel javítás, gumiharang hiba miatt

Ide hordtam szervizbe

Tamás Autó 81 Kft. Balatonalmádi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4001
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A6 3.0 TDI Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2010

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)