Vorsprung durch Technik ?
Szöveges ítélet
Mint minden Audinál, az A8-nál is az az alaptörveny hogy gondozatlan leharcolt peldányt meg ingyen sem szabad elhozni. Természetesen aki prémium kategóriás autót vesz szerelemböl teszi, a racionális érveket elfelejthetjük, és a megérte/nem érte meg vitát ezzel rövidre is zárhatjuk. Régi vágyam volt egy ilyen autó, hát megvettem... Sikerült vegre egy olyan autót taláni ami nem fekete (sem maffiozó, sem politikus nem vagyok)nincs benne 300000km, és minden számomra fontos extra benne van. Egyelöre nagyon jol müködik minden, vezetett szervizkönyves autótol 95000km-el ez el is varható. Mivel csak hobbi autónak vettem, én sem sokat megyek vele /évi kb 10000km/. Közeledik a 100000-ik km, lecsereltettem a váltóban az olajat. Nem volt egy nagy összeg persze az árakat az A8 árszinvonalahoz hasonlitsuk! Érdemes a váltóban az olajat 60000km-kent cseréltetni drága mulatság ha emiatt tönkremegy a Tiptronic. A fogyasztásával teljesen ki vagyok békülve, 8,5 Liter/100km városban (természetesen nem a dugóban araszolva) es autópályán 130km/h-val 7,1 Liter/100km. Egy ekkora összekerekes autótól ez nagyon szép. Telik az idö, az autóval fenntratásokkal elégedett vagyok. Komoly bajok nem jöttek elö, de apró idegesítö dolgok (aminek ebben a kategóriában nem lenne szabadna elöfordulnia) többször voltak.
Hibalista
- Fényszórómosó motorja (17€), rögzítöfék motorja 250€, 2db D2S xenon izzó (56€), 2db Hátsó féknyereg motorral együtt (500€), ajtózár (170€), szivósorok csappantyúi (150€). A felsorolt alkatrészeket én cseréltem ki.
Ide hordtam szervizbe
ZF valtoszerviz Nagytarcsa, (valto olajcsere)120000Ft.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | A6 | Következő autója? | 256 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
