Örök szerelem!
Szöveges ítélet
Szerintem olyan élményt tud nyujtani, mint kevés más autó! A mai napig nem maradok vele szégyenben, nagyon nyomatékos, 200 felett is durván gyorsul, viszont az utolsó 10000km átlagfogyasztása 8.5l.Extrákban , kényelemben verhetetlen, nagyon sok pénzért adnának csak jobbat ennél. Amikor megvettem nagyon szép, de műszakilag nagyon elhanyagolt volt. Az volt a bűne hogy soha sem hagyta cserben azt az igénytelen marhát aki előttem járt vele. Gyakorlatilag mindent fel kellett újittatnom rajta, de ez nem a tipus hibája. Amikor 165000 kilométerrel hozzám került, még a gyári vezérmű szíj volt rajta. 12 db szelephimba volt lefordulva a helyéről, stb...Ezzel együtt is élmény volt vele autózni, a motorban olyan tartalékok vannak, hogy a teljesitmény hiánya fel sem tünt, pedig mindig nagy autóim vannak.
Viszont amikor rendbe rakattuk az feltünt... Amióta rendbe lett téve semmi baj nem volt vele, az elmúlt 30000km hibamentes. Annyi történt csak hogy kapott profi chiptuningot, proex kéményt , és megváltam a katalizátoroktól.Még ötven ló, és a nyomatékot is lehetett fokozni. Azóta 1200-as fordulaton már vált ha nem taposom... Hihetetlenül stabil, nagyon nehéz vele hibázni, és a forma is rendben van , még 11évesen is! Ja és ha már itt tartunk, amit hóban művel az csodálatos! Bátran nyomhatom, még kanyarodni is szeret, ha kikapcsolom az ESP-t akkor pedig lehet vele nagyon szépen menni kilinccsel előre! Szeretem!:)
Hibalista
- váltó felújítás: 250 000ft - 2 turbo 200 000ft - Vezérlés tengelyekkel, himbákkal, hidrotőkékkel stb, munkadíj 600 000ft - Fékgenerál 100 000ft - futómű kb 100 000ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 165 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | S320 | Következő autója? | V10 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
