A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2002-2009)

A8 3.3TDI quattro 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Örök szerelem!

Szöveges ítélet

Szerintem olyan élményt tud nyujtani, mint kevés más autó! A mai napig nem maradok vele szégyenben, nagyon nyomatékos, 200 felett is durván gyorsul, viszont az utolsó 10000km átlagfogyasztása 8.5l.Extrákban , kényelemben verhetetlen, nagyon sok pénzért adnának csak jobbat ennél. Amikor megvettem nagyon szép, de műszakilag nagyon elhanyagolt volt. Az volt a bűne hogy soha sem hagyta cserben azt az igénytelen marhát aki előttem járt vele. Gyakorlatilag mindent fel kellett újittatnom rajta, de ez nem a tipus hibája. Amikor 165000 kilométerrel hozzám került, még a gyári vezérmű szíj volt rajta. 12 db szelephimba volt lefordulva a helyéről, stb...Ezzel együtt is élmény volt vele autózni, a motorban olyan tartalékok vannak, hogy a teljesitmény hiánya fel sem tünt, pedig mindig nagy autóim vannak.
Viszont amikor rendbe rakattuk az feltünt... Amióta rendbe lett téve semmi baj nem volt vele, az elmúlt 30000km hibamentes. Annyi történt csak hogy kapott profi chiptuningot, proex kéményt , és megváltam a katalizátoroktól.Még ötven ló, és a nyomatékot is lehetett fokozni. Azóta 1200-as fordulaton már vált ha nem taposom... Hihetetlenül stabil, nagyon nehéz vele hibázni, és a forma is rendben van , még 11évesen is! Ja és ha már itt tartunk, amit hóban művel az csodálatos! Bátran nyomhatom, még kanyarodni is szeret, ha kikapcsolom az ESP-t akkor pedig lehet vele nagyon szépen menni kilinccsel előre! Szeretem!:)

Hibalista

- váltó felújítás: 250 000ft - 2 turbo 200 000ft - Vezérlés tengelyekkel, himbákkal, hidrotőkékkel stb, munkadíj 600 000ft - Fékgenerál 100 000ft - futómű kb 100 000ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 165
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? S320 Következő autója? V10 TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2002 (2003 - 2007)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)