Oáhrr!
Szöveges ítélet
Természetesen nem az enyém az autó. Állatkerti emberkörnyezetben -An´ hölgynek kézcsók és 10 p, ´Kálmánnak 12 p - tahó bőrnyakú, csíkosinges, bőgatyós- papucsos fabokájú tuskók is nyüstölték a galádságokra is fittyethányó czombosbb Audi flottát a 270-be belemenő 2000 PDTDCTYXXYWABCKLMNDDTXYZ motorral szerelt sima A4-nek látszótól a kincstári pénzből Kedves Vezető-nk által maga alá rakatott változat viszonylag alap´ kiadásáig.
A 26.5-öt nagyátlagban adta ki a komputer kijelzője, ami Kampókéz és Tuskóláb kedves vállalkozók ökörködései következtében is nevetségesen kevés. Egy pimf Lincoln emblémás Ford a júeszéjben jódolgában többet eszik. Az autó hibátlan, tökéletes. Egy kicsit talán a homlokrész már ilyen vénidiótáknak, mint én, tecccchno-s. Az A S6-meg ugyanezzel a motorral jobban megy. Viszont 280-nál (magyarul kétkiló-nyolcvannál) az is leszab´.
Az volt az összbenyomásom, hogy Kedves Vezetőnk a kincstári pénzen inkább Suzuki Liana-t rakatott volna maga alá. Víjjúfölvezetésben az is belemegy a kétkilóba, és ezeken az utakon két kiló fölött a víjjúfölvezetés se óvja meg az elszállástól.
Vagy láttam kézalól egy jópofa A8 Lang -ot, takarékban 27 millka nem sok érte, 5000 km-rel. Hm?
Ja, persze, nem egy év, hanem 25 p -de egy év mégelfogultabbá tenne.
Azt osztom, hogy nemrendeltetésszerű használatban, nehézterepen, kősivatagban, pl BP Maglódi út, Soroksári út, Budajenőre ki, vagy hasonlóak, a quattro krepálgat, de hát ez mástészta.
Aki ilyen autót vesz, annak már csak az az izgalom, h egy C-százvalahanyas szállítógépből dobják ki vele úgy, hogy azért a hátán van ejtőernyő.
Viszont még a jóléttől nem megcsömörlötten jó volt hallgatni a halk motor-morajt. És a tuskólábúak próbaút-szadilás után ne állítsák le azonnal a tízhengerest, mert a hőtorlódás miatt károsul a motor... járatni kell kicsinyt, forduljon párszor a hűtővíz, s hűljön.... Vagy méltósággal belezavarni a 280-ba, nem diszkó-lada módján..
Hibalista
- 200-nál nekiszállt egy fácán... Bocsásson meg annak, aki akkor vezette! ...és leugrott a helyéről a belső visszapillantótükörkomplexum, amit Käfer-szerelgetésen szerzett logikával aztán a normaidő töredéke alatt vissza lehetett pattintani.
Ide hordtam szervizbe
Porshe Hungaria - a 8-at csak úgy adtam, de a régi tapsztalataim alapján, amikor még az a megnyerőnek látszó szemüveges bácsi volt a munkafelvevő, a plakátbácsi (Fáy utca), akkor, hogymondjam, 5 lenne... plakátbácsinak 2 pont.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 4500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 26 l |
Előző autója? | Polo | Következő autója? | V.A.G Über Alles |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
