A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2002-2009)

A8 4.2 benzin 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Fekete mammut

Szöveges ítélet

Sokak szerint az Audik unalmasan néznek ki. Lehet, hogy így is van, de én imádom azt az egyenstílust, és egyszerű szépséget amit az Audi sugároz. A nyolcasoknak pedig a puszta méreténél fogva van egy sajat karmája, ami engem mindig is meg tudott igézni. Imádom kívűl belül. Menyasszonyom az elején túl nagynak meg ridegnek találta, most már imádja. :)
Szerintem egyébként ezt az autót a feketén kívűl más szinben nem is szabadott volna legyártani. :) Ez áll jól neki.

A helykínálat pazar, a komfort meg a luxus szintén. MMI nagyon könnyen kiismerhető, szépen logikusan van felépítve a menürendszer, nagyon hamar megszokható. A légrugó baromi nagy találmány, bár én olyan sok különbséget nem erzék a kemény meg a puha között - bár ez gyárilag sport verzió - de a liftezés fantasztikus. Fennakadni nem lehet vele így már szinte sehol. Ez az extrém tengelytáv miatt nagyon nem mindegy.

A kocsi nehéz. Nagyon nehéz. Ha csak üresen áll is már majdnem 2 tonna.
Ezt vizes, de főleg havas uton meg lehet érezni. Jó darabig nem tör ki, mert az elektronika nagyon kitolja a határokat, de ha elindul akkor bizony elindul. Apropo hó. Elakadni nem lehet vele, méteres hófuvást is röhögve tör át, az sem érdekes ha már a motorházra tolódik fel a hó, ez csak megy előre. Oké ezt minden Quattro tudja.

A 4.2es benzines motorban van erő meg nyomaték, de a súly miatt kell is.
Megy mint az állat, de azért nem versenyautó. Ahol igazán kijön az ereje, az a magasabb sebességtartományokban van. 180ról még NAGYON érezhetőt lép, és a 250es leszabályzás is úgy jön elő mint egy fal.

Sok sztereótípia kötődik ezekhez a tipusokhoz, én ezeket igyekszem rombolni. Udvarias vagyok, nem tolakszok, használom az indexet, egyszóval normálisan közlekedek. Én nem is értem azokat az agyatlan márkatársaimat, akik nem bírnak a seggükön ülni. Könyörgöm, minek rohanni? Ebben az autóban öröm ülni. A méreteiből és az erejéből adódóan pedig tényleg nincs értelme erősködni, ez az autó egy passzív magabiztosságot ad, nekem ez bőven elég.

Persze sok hülyegyerek kiszúrja magának piroslámpánál, meg autópályán a céges Mondeo jön a seggére, de ezekkel nem kell foglalkozni. Bennt csend és nyugalom van, mindig tökéletes hőmérséklet, körülvesz a bőr meg az alcantara, olyan mint az anyaméh, kit érdekel, hogy a suzukis veréb túráztatja mellettem a stiftet? :)

Mivel ésszel használom, ezért olyan 10-12 körül fogyaszt, ami szerintem nem sok. Városban dugóban persze elszabadul a dolog, mondjuk 18ig. Az már nem kevés. Ennek a kocsinak szenvedés a budapesti dugó.
Ehhez egy lazán kapcsolodó dolog. Ha valaki, hát én nem hiszek a prémium benzinekben...de az a helyzet, hogy jó 2-3 literrel kevesebbet fogyaszt ha ilyen lötyög benne. Vagy 5000 kilométerig figyeltem ezt a dolgot, és tényleg ez a helyzet.

Összeségében ez egy fantasztikus autó, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Szerencsére néhány rémhír ellenére a kocsi NAGYON megbizhatónak bizonyult. Na persze azért volt ami elromolott rajta, de ahhoz képest amennyi alkatrész van benne ez szinte semmi. Szinte rögtön az elején előjött az a tipushiba, hogy a csomagtartó nem volt hajlandó lecsukódni hidegebb időben. (mert persze ebben az is elektromosan megy) Egyik hidegebb este aztán az egyik zsanér is megfeszült, elnyírt egy csapot, es a fedél leszakadt. Szépen rá a hátsó üvegre. Ami persze betört. Szerencsére dupla üveg, szóval nem szakadt be, de pókhálós lett mindenhol. Nem volt olcsó kicserélni az üveget meg a zsanért sem. A dolog azért idegesített mert az autó kvázi saját magában okozott kárt. Ez azért nem semmi. - - Egy másik probléma pedig azzal kezdődött, hogy a rádió néha pattant egyet, és az MMI ujraindult. Aztán egyre sűrűbben csinálta ezt, majd a végén már minden sötét lett az MMI-n. Mint kiderült a baj az erősítővel volt. Mivel itt minden egy optikai hálózátra van felfűzve - egy "gyűrűre" - az megszakadt, és ezért minden kiesett. Rádió, Navi, CD, Telefon, autóbeállítások, klíma finombeállítások, és minden más elérhetetlenné vált. A teljes középkonzol sötét volt. Na mondom ez is benne lesz pár százezerben. Nem is tévedtem nagyot, persze nem voltam olyan hülye hogy itthon vegyem meg 350 000ért márkaszervizben. Ebayrol lőttem egy tök újat 40 000ért, - bár közben kiderült, hogy az optikai vezérlőt is elvitte magával az erősítő - és jóbarátomék a vezérlővel együtt 35000ért kicserélték. - - Ezenkívül tényleg csak apróságok voltak, meg szoftverfrissítések. Kopp kopp kopp.

Ide hordtam szervizbe

2 különböző ismerős szaki is van, egyikőjük vidéken, másik BP-en mindkettőjük, hibátlan, gyors, megbizható munkát végez. Csak hozzájuk járok. (már előző Audikkal is)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Márkaszervizek...Pfff....csak visszahívásra (azt megcsinálják rendesen ezért nem -1 az osztáyzat) vittem oda a kocsit. Másért még véletlenül sem.Arrogancia, korlátozott hozzáértés 15000-es óradíjért. Köszönöm szépen nem kérem!

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? RX-8 - igazi trágya volt Következő autója? S8, A8, A6, Q5, S4, S5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2002 (2003 - 2007)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)