A világ legjobb dízel sportlimuzinja - az olajsejk
Szöveges ítélet
EGyszer?en imádom a kocsit, még így egy év után is. ha ránézek beleborsózik a hátam, annyira bejön. a navi csodálatos, kezelése isteni, az 10 perc után annyira ki lehet ismerni a kocsit, mintha már 1 éve meglenne. nem tud sok meglepetést okozni.
egyetlen dolog zavart benne, hogy a guminyomás ellen?rz? rendszer kicsit lassan indítja be magát, valamint a telefont minden alkalommal ki kell kapcsolni, mert gyújtás elvétele után is képes bekapcsolni. ez autós kártyával egy kicsit bosszantó. a visszakapcsolása szintén 2-3 percet vesz igénybe.
nagyon jól megy, keveset eszik, az ABT chip berakása után, fogyasztásban, gyorsulásban bármelyik dízel kocsit lealázza. egyetlen vetélytársa van csak ilyen szempontból neki, a BMW 535D, bár az egy kategóriával lenntebb helyezkedik el (vagy ki tudja :)) )
legközelebb tutira ilyet veszek, vagy a 4,2 TDI-t (ha már ahhoz is lehet chipet venni)
fogyasztása fenomenális, autópályán, betartva a korlátozásokat 7.0 literes átlagot érek el vele, Bp-Debrecen vonalon 7,3 l átlag.
persze ha hajtom akkor megkajálja átlagban a 13-15-t városban is, de átlagos vezetés mellett 11-11,5el beéri a kicsike.
az ?lések szuperek, a szolár nyáron megéri a pénzét, az állóf?tés meg télen.
kipróbáltam az új S-t, de tutira nem cserélném le rá. Az egyetlen gyár a piacon aki dízel er?forrást az összkerékhajtással kombinálja a limuzinok között ebben a kategóriában. (V8 TDI + quattro)
kissebb motoroknál van (320 cdi 4matic, 530 xD), de az meg nem V8
Az új single frame h?t?ráccsal a kocsi 3-4 évig, még biztos hogy vonzani fogja a tekinteteket.
Aki nem felt?nésre hajlamos, az egyik legjobb választás, szerintem.
Hibalista
- elektromos hibák voltak, de gar-ba javították ?ket. eltört a szívócsonk, ger után vettük észre, azt 50%ban vállalták be, de csak az osztrákok. Mo-n elhajtottak.
- 2005 végéig olcsóbb volt kinnt a szervíz és az alkatrész kb 5-10%al, ma már nem az (2006 20% ÁFA rulez. bár ha 16% lennne :))))) )
- kézifék vezérlés szállt el, azt is 50%ban fizettem
Ide hordtam szervizbe
Sopron - Walterautó KFT
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
WrNeustadt - Porsche Wr.Neustadt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E320 cdi kombi->Allroad-> | Következő autója? | A8 4,2 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
