A sznobizmus élharcosa...
Szöveges ítélet
Rendkívül kevés használat mellett is (első év 5000km) az elektronika folyamatosan rendellenességei ami néha újraindításkor megjavul (vagy kijön a monitor a műszerfalból vagy nem) de pl. kulcs-jelének elvesztése akkumulátor lemerülése miatt 70.000,- márkaszervízben + 3 HÉT ÁLLÁS (mert a gyár először rossz kulcsot küldött!!!), ezután a szervíz után kevés városi használat .(ráadásul kb. heti 1x akkutöltést javasolt a szervíz mert nem bírja 2 hétnél tovább az akku a sok elektronikátés a GPS riasztót). Következő vidéki út után tankolás utáni indításkor az MMI lefagyása. Az autó teljesen összefüggéstelen dolgokat művel. Pl: ablak nem felhúzható, rádió magától beindul, monitor nem kapcsol ki... Természetesen akkumulátor éjszaka lemerül. Márkaszervíz közli hogy 1 szerelő aki ért hozzá 1 hét szabadságra megy (újabb 1,5 hét ÁLLÁS, összeg FÉLMILLIÓ!!!) Összköltségeimet a mai napig számolva Bp-Siófok-Bp 44.000,- forint!!!!!!!!!!!!!!!!
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA ÉPPEN NEM SZERVÍZBEN ÁLL ÉS VEZETHETED +++
Az előző bejegyzést követő félév is élményteljes volt. Íme néhány apróság:
1, autópályán 130-140 szép utazósebességgel egyszer csak vészesen figyelmeztet hogy "rossz a xenon magasságállítás". Leállás, újraindítás...
2, néha beindításkor "féklámpaizzó kiégett figyelmeztetés" (de látom a garázs falán hogy minden jó. Leállítás, újraindítás...
3, leállás után telefonálás közben (ez csak egyszer történt!) a kézifék automata ki-be kapcsol néhányszor és ezt a műszerfalon is jelzi tehát nem a fülem csengett. Azóta semmi...
4, külső visszapillantótükrök indítás után elsötétednek éjszakai üzemmódra és a tetőkonzol gombjai nem világítanak. Leállítás, újraindítás és SEMMI. Ismét várható egy szoftverfrissítés. A további költség eddig még ismeretlen.
Továbbra is minden reggel izgalommal telik milyen elektronikai érdekességet fog művelni a kocsi a vadonatúj MMI komputer+szoftver ellenére és a heti 1x-i akkutöltést már nem is számolva!!!
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA ÉPPEN NEM SZERVÍZBEN ÁLL ÉS VEZETHETED +++
Biztosan hihetetlenül hangzik de, időközben míg elhatároztam hogy megjavíttatom az elsötétedő külső tükröket elromlott a KEYLESS-GO és a jóidő beálltával a fűtés is elkezdett forró levegőt fújni. Hol a bal, hol a jobb oldalon (még szerencse hogy osztott klíma). A javítás tökéletesen sikerült 600.000,- forintért de hazaérve tapasztaltam, az autó riaszt! Bejelentettem GARANCIÁLIS javításra (mert ugye a szervíz után romlott el!) de időközben az bal hátsó kézifék is meghibásodott (ami persze komplett féknyereggel együtt cserélhető) így végre újra levehettek 350.000,- forintra. A történet itt újra hihetetlen fordulatot vesz: otthon vette észre hogy a kocsi még mindig riaszt. Telefon a szervíznek, autó vissza és 10 napja újra áll mivel nem tudják mi a hiba (bár aki ilyen kategóriájú autóval jár annak biztosan van másik autója is?), a javítás összege eddig ismeretlen...
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA EGYSZER EL TUDOM ADNI ---
Hibalista
- csak az elektronika (de az kéthetente...) költség kb. 2.000.000,- 1,5 év alatt!!! + normál olajcsere 100.000,-+ féklámpakapcsoló 7.000,-
Ide hordtam szervizbe
PORSCHE BUDA
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | 525D | Következő autója? | mindegy csak ne AUDI... |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
