Nagy hajó, státuszszimbólum és vonzza a csajokat
Szöveges ítélet
Mielött megvettem az A8-at egy fekete 200 Turbo Quattro-m volt.Imádtam,de 20 éves verda volt,már kinéztek,akár hova mentem.
S4/S6 audit akartam(mindegy,csak audi és föleg quattro legyen) ,de itthon szinte az összesnek kitolták már a szemét és mindegyik megjárta a bankot...így azok kílöve.Kintröl a reg adó miatt nem jöhet.
Nézzük az A8-at.A fele,amit láttam,törve volt, a többi lelakott behajtó kocsi vagy drognepper verdája.
Amit találtam,egy szép eztüst csoda.imádom.Gyerekek,lehet BMW vagy Merci,ha ezzel megjelensz,tekintéje van!
Nem a felvágás a lényeg,de kinyílik pár ajtó.És miért?Mert feltételezik,aki fent tud tartani egy A8-at,az már elért valamit.
Az enyém be van gázosítva,így elég gazdaságos az üzemeltetése.Ne higyjétek el,hogy romlik a teljesítménye.300 Le,itt nem veszed észre a gázt.Nem versenyautó,aki rajoskodni akar ne A8-at vegyen,hanem pöcsköszörü 325i BMW-t,az való a suttyóknak,meg civic neoncsövel az alján.Mellettem bögetheti a lámpánál a motort,nem állok le versenyezni,vagy átszólok,hogy nyomjuk neki,de 300 ig,mert nekem ott van vége.Kevés autó megy háromszázzal.És ez 2 tonna,tehát iszonyat biztonságérzetet ad.
Aki jó és kényelmes autót akar,vegyen A8-ast,melegen ajánlom.De nézzetek jól körül.1,5 milla körülit meg se vegyetek( 2006.02.10 van ma),mert arra még egy millát rá kell költeni simán.
Olvasok itt csodákat , hogy 11 literrel eljár valaki egy 4.2- vel. Hogyan?? Nálam akkor enne 11-et ,ha a ház elött járatnám a motort. Nekem stabilan városban 17-20 liter, igaz nem tudok lassan menni, de nem is cikázom.
Hibalista
- Úgy vettem,hogy a klímakompresszor rossz volt rajta és a légtömegmérö.Azt kicserélték, azóta minden oké.
- Most csináltattam meg a fütöventillátort,15 eFt volt felújítva,szerelve...szerintem ez nem gáz ár!
- Most 2006.03.18 van.Azóta költöttem rá 60 ezret,de nem hiba volt, hanem a 17-es kereket lecseréltem 16-os télire az meg nem fért le a padkán:)))) spoiler szakadás
- 2006.08. A klíma csak 2000 fordulat fölött müködik,vagy hideg motornál. A hiba, az alapjárati szabályzo motor! Ne klimáshoz vigyétek, mert lövése sem lesz, mi a gond! Bontottan 15.000Ft, újonan 114ezer.
- Most a webasto nem akar bekapcsolni,de előzetes árajánlat szerint, ha full felújítás is kell, akkor is max. 50 ezer ft! De egy tisztítás 10 ezer, ami a valoszínü
Ide hordtam szervizbe
Egyik sem adott kedvezményt,hogy ide kiírjam, szóval kapják be! :))
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 177000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 19 l |
Előző autója? | 200 Turbo Quattro 2.2i | Következő autója? | Audi S8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
