Megvenni könnyű, de aztán maradjon lé a számládon! A8
Szöveges ítélet
A gatyámat is ráköltöttem eddig, de ötvenezer kilométert belehajtottam padlógázon. Előtte Volkswageneket használtam, ehhez hasonló kategóriájú kocsim soha nem volt. Minden extra benne van amit el lehet képzelni, még álófűtés-hűtés is. Gyönyörű világos szürke bőr a belseje, és így kilenc évesen is jobban néz ki mint nagyon sok új autó! Nagyon kényelmesek a bőr fotelek, és minden irányban elektromosan álíthatóak, deréktámasszal, memóriával... A gyári Bose zene nagyon szépen szól, ez az első kocsim, amivel kapcsolatban eszembe sem jutott beépíteni bármilyen utólagos zenét. A Navi Plus Magyarországon nem működik, ha valaki tud rá megoldást, annak nagyon hálás leszek! TV az autóban? azelőtt ez is csak álomnak tűnt. Ebben van az is. 300 lóerő? Alig van ellenfele az utakon. 270km/h hosszú távon sem probléma neki. Igazából a mai húszmilliós autók is kb ugyanezt az érzést nyújtják, modern köntösbe csomagolva. Szerintem. Nekem nagyon bejött! Imádok vele közlekedni! Átlag 13 litert eszik (persze nem padlógázon) de az érzés amit nyújt az bőven megéri! Nem szeretném lecserélni semmire! Ennél több pénzt nem tartanék autóban, ennyiért pedig kényelmesebbet, gyorsabbat, szebbet, jobbat nem találhatok! Csak ajánlani tudom mindenkinek, de vigyázat, bármikor könnyen becsúszhat egy többszázezres javítás, úgyhogy nem elég ha van elég pénzünk megvenni. Fenn is kell tartani! Gondos törődést igényel, akár egy gyermek!
Hibalista
- az első futóműben szinte mindent cseréltem, komplett javítókészlet amiben minden benne volt 120000ft, légtömegmérő gyári felújított 32000ft, két katalizátor utángyártott darabja 25000ft, na meg persze ami kopik: fékbetétek, tárcsák elöl-hátul, olaj, szűrők... de ezek nem drágábbak bármilyen átlagos opel vagy ford árainál. Egy év után (persze iszonyatosan hajtottam) elkezdte zabálni az olajat (kb egy liter/100 km), azt mondták szelepszár szimering (25000ft) de az nem segített, úgyhogy megbontották a motort, gyűrűket cseréltek, tömítéseket, főtengelyt újítottak, kb 500000ft-ot fizettem. más nem romlott el, de a váltó már búg picit, és állítólag a szervó szivattyúja is nemsokára meghal.
- 2008 karácsony: A picit búgó váltó hatalmas durranással elhalálozott! 430.000,- forint!!!
Ide hordtam szervizbe
Először a főnököm ajánlott egy budapesti srácot aki állítólag nagyon vágja az A8-at. Bubunak hívják a csávót, óvva intek mindenkit, hogy hozzá menjen. Horror összeget kért (a motorjavítást csináltattam nála) és amikor mentem az autóért rá votak pakolva fa ládák és egyéb alkatrészek, csattogott köhögött az autó. Később egy másik szerelő mondta, hogy összevissza rakták össze a motort, csavarok hiányoztak belőle, és elrakták a vezérlést.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Most egy csepeli kis műhelybe hordom. Mindent tudnak az Audiról. Elmondom a panaszt, ők elmondják a véleményt és ez mindig egyezik a számítógép által kiírt adatokkal. Olcsó és megbízható!
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Újabb A8 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
